Ingen är perfekt, inte jag iaf!

Känner för att skriva lite... tycker jag har haft lite motgångar med de som jag umgås med mycket. Känner att lite nytt umgänge hade varit positivt för energierna.

Den ena efter den andra tar en för given, att man bara SKA ställa upp och le utan att få nåt tillbaka...
Jag pallar inte det, känner jag. Dags att ta hand om mig själv och mina nära, som är värda all min energi och mitt engagemang! Min familj<3

Jag kanske inte ber om mycket tillbaka heller, men det finns alltid nåt man kan hitta på, det hade jag gjort. Det rättfärdigar min åsikt eftersom jag utgår ifrån mig själv.

Vänner som ställer krav (gör det inte med mig), stör sig på en bakom ens rygg (var inte avundsjuk - gör nåt själv ist) och låter en dra det stora lasset genom att se på (inte schysst), är vänner som oxå behöver ny energi! Men inte från mig då, här är det rensat.

Jag kommer hålla mig undan om det lutar hitåt igen, kanske kommer jag hålla mig undan ändå. För energiernas skull.
Jag vill bara vara sällskaplig när mötena är positiva, när de ger nåt och uppfyller nåt inom en.
Visst kan man prata om jobbiga saker osv, det kan också vara ett positivt samtal såklart. Men när samtal går ut på att hävda sig själv och sina åsikter tröttnar jag. Varför göra det med vänner? De gillar en ju redan för den man är eller?!

Sedan att prata om andra som inte är med, det ska jag inte invigas i nåt mer. Jag skulle önska att ALLA kunde anstränga sig mer för att inte tala om andra hela tiden. Tala om dig själv eller om andra saker!

Så, nu har jag fått ur mig alla störningar, hoppas på att andas frisk luft nu! ;)

Jag har nu även rensat min fysiska hälsa genom att motionera varje dag och ta hand om min hälsa, lika bra att göra rent hus en gång för alla.

Sen ska jag njuta av sommaren - det kan jag lova:)

Puss o kram!

Cia




Kommentarer
Postat av: Evs

Du har helt rätt Cia, jag håller med till 100%. Försöker avskärma mig från personer som suger ut ens energi. Har gjort den utrensningen flertalet gånger. Men jag tycker i alla fall om dig som du är =) Även om vi inte umgås så mycket =)

2010-05-25 @ 10:09:45
Postat av: Mija

Hej Cia! Måste man boka tid för piercing eller är det bara att droppa in en vardag? Vad har ni för priset förresten, såg inga på hemsidan!

2010-06-02 @ 21:48:02
URL: http://hejmija.blogg.se/
Postat av: Cia

Evs: Tack för de orden, de värmer:) Man behöver det ibland! Jag tycker om dig med, fast vi sällan umgås så blir jag alltid glad att se dig:) Hur blev Galins Tattoo?



Mija: Ja, du skötte dig bra;) Går läkningen bra?

2010-06-09 @ 08:37:35
URL: http://pistolerotattoo.com
Postat av: sarah

hej :P

hur gammal måste man va om man ska ta percing i navlen hos er?

2010-07-04 @ 22:55:18
Postat av: sarah

hej igen! jo kan man börja med ett hängande smycke?

2010-07-04 @ 23:11:45
Postat av: elin junkergård

Hej jag heter elin

jo jag har letat runt jätte länge nu efter någon som piercar en 12 åring i läppen

och som sakt är jag 12 år och vill att min dröm ska bli san jag undrar om du skulle kunna pierca mig i över läppen och såklart har jag min mammas tillåtelse att pierca mig men om jag nu skulle få så kommer min mamma hänga med men nu är det bara frågan om du skulle kunna pierca mig i läppen

kommentera gärna tillbaks !



//elin junkergård

2010-08-07 @ 12:42:23
URL: http://eeloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0