Statistiken talar - ni väntar på blogguppdatering;)

Smyger försiktigt in och kollar av läget på facebook, hemsida o blogg, i vanlig ordning, efter helgen som varit... lite smått nervös inför inlägg som kan ha skapats under helgen som var... när Pistolero crew är ute i farten kan ALLT hända!!!

Som alltid så kan man nog milt uttrycka att det gjorde det även denna gång;) Många stories är tabu-belagda innan vi lämnat Trollhättan och det som finns kvar att berätta känns lite "insider"-nivå... men jag ska ge er lite iaf. Resten får ni läsa mellan raderna;)

Vi lämnar Borås alla glada i hågen. Jörgen är destignerad chaufför och Herva hans framsätesällskap. Bak sitter brudarna (jag o Lilltess) och kvittrar o sminkar oss. Mässorna i Trollhättan har blivit bättre för varje år så kul att se vad detta året bjuder på!
Vi anländer, checkar in på hotellet och förbereder våra bås inför de kommande två dagarna. Fredagen är lugnare än vanligt på jobbfronten men det är skitkul att se alla olika figurer och stilar. En del ganska lyckade och andra fullkomlig kaos:D

Efter arbetspasset blir det fest på hotellet och att se Scandic Hotell så översvämmat av berusade tatuerarfolk var lite smått fascinerande - även för en sån som mig. Hela lobbyn var fullproppad av tatuerarade folk från olika hörn av världen med samma intresse. Det blir lite som en gäng-känsla... hehe
Skitkul hade vi!

Att vakna på lördagen gick oxå bra, jag som brukar vilja ringa psyk när jag vaknar dagen efter, var oförskämt pigg och glad! Sugen på att jobba och förmodligen påverkad av allt adrenalin i omlopp. Har en jättekul dag och jobben rullar på rätt ok frampå kvällen. När mässan stänger är vi alla pepp och på partyhumör igen och börjar kvällen med middag för alla inblandade på mässan. Sen blir det shots... o mer dricka... sen efterfest på Amigo Ink... och sen bärhjälp hem typ. TUR att det endast är Meltdown-mässa en gång per år!!!

Lillis och jag har nog aldrig skrattat så mycket förut, att försöka återge alla dessa historier vore i det närmaste en katastrof. Jag kan bara tala för mig själv när jag säger att detta var den bästa mässan ever! Den överträffade sig själv igen! Och ni som missade detta har gått miste om nåt helt fantastiskt.

Det lustiga är att jag längtar tillbaks till mitt jobb på studion nu... känner mig överväldigad av att ha ett sånt fantastiskt jobb som jag har. Tack för att det finns folk som gillar det jag gör och som låter mig försörja mig på något som jag älskar!:)

Massa kärlek<3
Cia


Bossar över Lilltess på mässan;)


Även detta år i samarbete med Barbarella Piercing Göteborg (Wille på bild)
www.barbarella.se

Kommentarer
Postat av: Stina

Yeyy! så hittade jag hit med:)

2010-03-05 @ 22:16:07
URL: http://metrobloggen.se/eyescreamtattoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0