Lördagsmys i all sin prakt!

Härlig dag i Lilltess sällskap.
Började med en skiss på en "tjejig" dödskalle åt henne i förrgår och idag var det så dags att köra linjerna. Jag har provat att köra ett par texter innan och på syntethud lite trial and error... men denna gång skulle det tatueras på riktigt - nåt jag själv ritat... superspännande! Drömde om att tatuera hela natten så jag var väl förberedd mentalt.

Ja, ja det tog mig 2 timmar att bara dra linjer då hehe. Under tiden gjorde Jörgen två färgglada rosor i samma storlek som min skalles konturer:P Makalöst långsamt kanske, men ibland kom små flyt faktiskt:) Tiden flög iväg och jag ville inte riktigt bli klar för det var så kul.

Sedan gick vi och tog en smarrig pizza på Alléterassen och handlade lite smaskens och dukade upp hos mig. Hundarna o vi. (Engla löper o Pudas håller ju på att bli man, så Engla vart en riktig surfitta, när han konstant körde upp nosen i luringen på henne) 
Film o götta - livet är inte så pjokigt ändå;)

Kvällens kommentar:
Nu har plashet kranat i "World trade center", säger Lilltess. Obs! Hon var helt nykter.

Tack för en angenäm lördag med många skratt i vanlig ordning<3


Mobiluppladdning, lite fyllning nästa gång...




Lördagsmys efter en hård arbetsdag;)







Kommentarer
Postat av: LillTess

Vi får köra samma mys snart igen! Kanske med lite mindra godis å chips.. vi får köra grönsaks-stavar =)

2010-03-11 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0