Gästartist o drop in!

Idag var det bra ruljans på studion. Mankan är på plats och kul att se honom utföra sin konst. Jörgen körde drop in igår och alla som ville köra fick det gjort.
Man vet ju inte hur mycket folk som dyker upp, men det har sett perfekt ut dessa gånger iaf:) Själv hade jag en hel del att göra mellan varven. Man kan nog säga att det var en sån där "intim"-dag. Verkar som att alla piercings hamnar på bestämda dagar av någon anledning. En dag är det bara tungor, en annan bara navlar och så igår då - nästan bara bröstvårtor o genitala. Skumt.

Jag hann med en rast och sprang ner till min kusin Tessan på Fotriktigt. Där gjorde de en genomgång av hur jag gick på mina fötter och på filmen såg man ut som en elefant:P Jag köpte mig ett par fotriktiga arbetstofflor så nu känns det som det kan bli bättre med min strulande nacke kanske:) Kan alltid hoppas, för de var jäkligt dyra!
Personalen var grymt trevliga, får se om de vågar komma och tatuera sig som de sa att de ville. Annars är det alltid ett bra säljarsätt iaf;) hehe.

Har funderat på om luften i vår värld har blivit mer förorenad det senaste också. Det senaste halvåret har jag nämligen haft grå-svarta busar i näsan. Så var det när jag luffade i Indien i min ungdom. Snoret var alltid smutsigt i storstäderna. Nu har det blivit så igen och jag har blivit lite orolig - Sverige är väl ändå känt för sin rena luft?!

Men så slog det mig. Det är ju kol. Jag började ju rita för ett halvår sen och kol flyger ju omkring överallt så varför inte in i näsan?:P Tänk att det skulle ta mig så lång tid att komma på. Jaja, inte grubblat mig gråhårig heller men ändå.

Det fina vädret - eller ja, solen skiner iaf, har fått en att vilja ut o promenera lite mer också. Det känns fantastiskt härligtatt få lite solstrålar i ansiktet efter denna vintern. Ska ärligt erkänna att det har varit en mycket tung vinter för mig iår. Ser fram emot vårkänslor och energi att ta tag i min hälsa mer och gärna slippa fler skador.

Nu ska jag ut med min Engla i solen, ha en underbar dag alla fina<3
Kram

Skickar in lite bilder i veckan med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0