Lugna gatan...

Efter bt's reportage om bröstpiercing har ett par stycken varit oroliga över sina piercings.

http://www.bt.se/nyheter/boras/tatueraren-man-maste-skota-en-brostpiercing-noga(1514634).gm 

Jag hoppas inte det kom som skrämselpropaganda - utan att man blir informerad om att skötsel och eftervård är viktigt, likaså att man utför det proffessionellt med korrekt placering och smycke.
Det är också viktigt att man vänder sig till sin studio om något krånglar och inte struntar i det.

Annars är det rätt lugnt på studion just nu, vilket det kan vara så här mitt i månaden ibland. Jag föredrar lite mer fart, men eftersom jag börjat rita så blir det ju mer tid till det iaf:) Jättekul syssla minsann.

Jörgen var iväg i Tyskland på spelning i helgen och vi passade lille Pudas, det var mysigt med lite valpmys...

Nu har jag har köpt mig en fin systemkamera så det ska bli kul att ta lite fina foton nu när hösten kommer:)

Ha det gött och förbli friska, sjukdomar verkar vara överallt just nu!

Cia




Lägger upp teckningar i den ordning jag gör dem:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0