Stockholm nästa!

Fredag och dags för äventyr:)
Erika och jag ska upp till storstan för att festa med Robinsongänget. Ska bli skoj och träffa dessa människor man hört så mycket om de senaste månaderna...
Ikväll blir det restaurangbesök och imorgon ska vi på en spel-kryssning med Birka Paradise och http://www.paf.com/

Vi ska spela för tilldelade pengar och all vinst går oavkortat till välgörenhet.
Erika och jag har valt att skänka (om det nu blir nån vinst)  till http://www.friends.se/ för att vi båda har skolbarn - och eftersom våra barn är vår framtid så vill vi ge dem en trygg uppväxt!
Nu håller vi tummarna för att det ska gå vägen och bli lite vinst att satsa på våra-allas barn!

Vi åker med hela Sveriges hatade/älskade Robinson-Christian upp till Stockholm.
Måste passa på att länka till hans nystartade blogg - fruktansvärt underhållande läsning!
Eftersom jag träffat Christian så kan jag bara säga att det är spännande att vissa kan få igång folk så otroligt - på gott och ont. Han är inte en genuint ond människa tyvärr och gör det mesta med glimten i ögat: http://finest.se/userBlog/?uid=33448

Jag återkommer (förhoppningsvis) efter resan med. högst sannolikt, hysteriska historier. Eftersom det var EFTER Robinson i teve som intrigerna startade. Det var då den riktiga dokusåpan började så att säga;)
Personliga saker skulle jag aldrig lämna ut för det brukar ju media stå för så. Det trista är dock att media missar mycket och fokuserar bara på rubriker. Hela programmet var tråkigt pga detta, enligt mig.

Ha en fin helg nu alla rara!
Ska vi;)
Puss i cyber!
Tryggare kan ingen vara:)

Kommentarer
Postat av: Jörgen

3 av världens goaste ungar ;)

2009-05-31 @ 11:26:17
Postat av: Jörgen

3 av världens goaste ungar ;)

2009-05-31 @ 11:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0