Sitter på studion...

Dagarna innan löning:) Lite tid att uppdatera på bloggen...

Erika väntar på samtal från arbetsförmedlingen för att se om de godkänner att hon har Pistolero som praktikplats framöver och jag har hjälpt lite fölk med piercings under dagen.
Vi har även varit och intagit vår obligatoriska sub-macka idag - de är så himla goda så där handlar vi flera gånger varje vecka:)

Helgen som passerat har varit ganska festlig. Den började på fredag med bowling och lite öl. Jag & Crille och Robinsonparet Erika & Christian. Hamnade senare på Harry´s och träffade en del kända ansikten.

Lördagen startade vi på Café Viskan vid 15-tiden med mat och öl/vin i solen... härligt men kl 19 var vi tydligen lite högljudda med skratt och allehanda skämt och fick gå vidare på andra äventyr. En helhelg med andra ord, det är det fina vädret som lockar ut folk;)

Jörgen har gjort en skiss på mig, lite bättre än verkligheten men det diggar jag;) Check it out, vad tycks?!
Möjligtvis mitt nästa tatueringsprojekt^^ haha (vem ska annars göra den?)

Puss o kram i cyberspace!

Jörgenskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0