Sommar, sommar, sommar!

Vilken hetta:P Helt svettigt och underbart ju!

Befann oss i Varberg i helgen och hejjade på Elfsborgs P10 där min son var med och tog hem hela cupen:) Då är man en stolt mor.
Lilltess agerade hundvakt. På lördag kväll ringer hon helt förtvivlad och uppjagad. Hon säger sig ha hittat två hundfoster i Englas matskål: "Hon måste ha spytt upp dem! " nästan gråter hon. "De har fyra ben, en svans och en nos!"

Vi har svårt att tro det är sant, men efter mms:ade bilder och lite mer info så insåg jag att hon grävt i fel påse i frysen. Jag bad henne nämligen blanda i några bitar grishjärta som jag kokat o lagt i frysen - på samma hylla som min lilla majsorm, Majas, mat - pinkisar (musungar).
 
Hahaha! Då fick vi oss ett skratt och Lilltess nerver en paus. Alltid är det nåt med lilla fröken Lilltess, förgyllande av dagen:)

På studion är det en del att göra, jag gillar jobba på sommaren. Jag åker hellre bort en sväng när det är trist väder i svedala. Små utstickare kommer dock, för en annan är det ju faktiskt bara att sätta upp en stängt-lapp om vädret är fint typ. "Personalen är och fiskar" kanske.

Hepp, dags att ringa VC, verkar som min 7-åring fått öroninflammation... vi har inte varit på VC på typ 5 år så nån gång ska man väl dit tyvärr...

Ha en underbar vecka  i solen!
Jag har startat en sommarsportklubb på fejjan, nu ska vi ut o röra på oss minsann!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ms E

Alltså alla heder till Lill-Tess, jag hade attans blivit duktigt skärrad om jag hade gjort samma sak. Jo lite roligt så här i efterhand är det ju så klart. Hoppas Lill-Tess har kommit över det nu =)



Eva

2009-07-01 @ 14:23:20
Postat av: LillTess

Ms E... jag skakade nog en timme efteråt.. nu kan jag ju skratta åt det men när jag skulle förklara för crille vad det såg ut som va jag tvungen att kolla så nära det gick, doppa nästan huvvet i det äckliga fostret... bläää ryser när jag tänker på det.. haha

2009-07-02 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0