Robinson upp över öronen!

Ja, herregud, när man tror att det inte kan bli mycket värre så accelerar det.

På fredagen åker jag och Erika med Christian Ternstedt mot Stockholm och resten av Robinson-gänget. Christian kör och jag och Erika kacklar och dricker öl. Väl framme checkar vi in på hotell och drar sen iväg på nåt innehak där alla väntar på att festen ska börja.
Fester har en tendens att börja (eller urarta - välj själv) när Erika och Christian närvarar.
Även denna kväll följde de planen: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/robinson2009/article5268991.ab
Vilket spektakel - men inget man inte kunde räkna ut med röven:P

Vi hade iaf himla roligt men kom ifrån varandra i vimlet dessvärre. Christian vägrade tala om för oss vad vårt hotell hette så vi fick hålla till godo med fest i förorten till Christians förtret. Jag är usel på namn och dessutom är jag med Erika som faktiskt är snäppet värre än mig. Ingen reseledare hade vi med oss denna gång heller...Tessan<3

Hur som, vi kom till hotellet frampå förmiddagen och var nästan på väg att ta tåget till Borås. Christian blev snäll och vi redde upp alla knutar. Han hade lyckats göra sönder min nya fina sidenklänning jag skulle ha på kryssningen, han beställde upp ett sykit och där satt han sedan skamsen och sydde i soffan:) Brrraaaa! Det var faktiskt ett gulligt försök även om det inte blev fint.

Snart satt vi på en restaurang vid vattnet och göttade oss med vin. Alla var i sitt esse och jag gjorde pappersflygplan av Christians 500-ingar, som han sedan kastade och Valpen hysteriskt sprang och jagade för att få tag på. Christian fick även en tysk att dansa för oss.
Tänk vilka olika människor som samlats. Människor som förmodligen inte skulle ha träffats alls om det inte var för programmet Robinson.
Alla är ytterlighetspersoner till sin fulla grad! Ett mästerverk att begrunda.

Till slut, väl förfriskade, kliver vi på båten. Pressen är på plats och Erika och Christian showar igen. De behöver ju ligga i för att slå gårdagens rubriker....hmm
Fest hela natten lång. Erika somnade kl 22 och vaknade kl 3 i valpens hytt. Han hade varit snäll nog och stoppat om hennes förfriskade tillstånd och sedan dragit vidare på fest igen. Christian vaknade i fel hytt han med, så när morgonen kom var det kanske bara jag och erika som faktiskt var där vi skulle vara... sannolikheten säger mig det iaf. Galnare sällskap går då fan inte att hitta!

Jag är chaufför på söndag em. Christian står för drickandet och Erika för skrattet och vi har en ganska kul resa och jag kör fel väg.
Christian vaknar upp i Mariestad och undrar hur fan han hamnat där. Han känner sig kidnappad, men det löser sig och vi kommer hem till Borås vid 23-tiden iaf.
Vad Christian sedan gjorde är ett mysterium och jag fattar ingenting.
http://finest.se/userBlog/?uid=33448
Han behöver nog lite hjälp. Jag har svårt att förstå att ingen i Robinsons ledning tar tag i detta och erbjuder psykologstöd.
Christian är egentligen en goo kille men som har hamnat i en berg- och dalbana som han inte kan kontrollera.

Mordhot har förkommit, men det kommer väl i pressen det med.

Puss o kram och inte mer Robinsin tack!
Erika, Christian och jag på väg på kryss

på robinsonkryssen

De höll igång iaf...


Kommentarer
Postat av: Anna Lilith - wargaflicka.se

vilken röra..:O

2009-06-01 @ 15:52:19
URL: http://wargaflicka.se
Postat av: Cia

Verkligen!

För fem hundra spänn kan jag mejla dig den icke rumsrena versionen;)haha

2009-06-01 @ 17:30:42
URL: http://www.pistolerotattoo.com
Postat av: Sandra

Det finns en bild på dig på www.posh24.se vid robinsson bilderna :D

2009-06-01 @ 17:46:19
Postat av: Angela Monroe

Ojoj! Där ser man. Du glömde att rapportera om hela fredagsnatten ;)

2009-06-04 @ 03:04:28
URL: http://angelamonroe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0