Ola gästar denna vecka!

Hej hopp!
Ola gästjobbar hos oss hela veckan:)
 www.kaptenkero.se 

Vi har även andra gästartister på gång i vår o sommar.  Från Portugal och ett par från USA. Kommer mer info när allt är klart.

Senaste veckan har varit ganska lugn, tycker jag. Har fått en del gjort med beställningar osv. BT gjorde ett besök hos mig även om jag var lite tveksam ställde jag upp på nåt reportage (jag har sökt annan lägenhet länge - men i samma område som jag bor nu vilket inte framgick).
På torsdag åker jag på en efterlängtad dykresa till Röda havet för en veckas njutning:) Vi åker tillsammans med dykcentret denna gången, där Mattias fått ihop 12 platser till El Gouna. www.h2o.se Kan tipsa om att man kan göra provapå-dyk för att se om man vill ta dykcert och börja dyka;) Risken finns att man blir torsk och vill dyka jämt dock.





Kommentarer
Postat av: Arandur

Bra blogg, kolla gärna in min fotoblogg.

Ska vi följa varandras bloggar på bloglovin?

2009-01-22 @ 19:11:55
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Ella

Tja! Mycket underhållande blogg och jag tycker verkligen att det är coolt att ni lyckats bli så duktiga på det ni gör.



Kram

2009-01-24 @ 05:00:53
URL: http://Www.Metrobloggen.se/WoodooElla
Postat av: alexandra

hej cia! jag undrar om det finns tid för tatuering runt april-maj? jag har hört att ni har långa köer... men jag vet inte :)

2009-01-25 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0