Tillägnat männen av idag:

Har tillbringat en del tid med mina goa tjejer som nu fått mig till att tänka en del på män o kvinnor igen.
Varför ska det vara så krångligt?

Förstår inte männen att får man ligga blir man snäll?!
Mysteriet fortsätter. Ibland undrar jag om det är det livets skola går ut på, att förstå sig på männen - så man kan få dem att förstå sig på oss kvinnor.
Vi kvinnor ska vara så komplicerade, sägs det, men är det verkligen så? Att män är simpla är en myt, enligt mig, det är deras logiska sätt att se på det och ge det ett namn.
Jag tror det ofta kan vara tvärtom. Kvinnor kanske kallas känsliga - men får de bara kärlek finns inga moln på himlen, förstår ni.
Mer kärlek (och ligg) åt folket!

Kramis

Mässa i helgen: www.tattoo-meltdown.com Be there or be square!

Kommentarer
Postat av: Dennis

haha...Du har så rätt Cia:p

Snart kommer jag och besöker dig igen:)



Dennis och Evelyn. (Med röda hårslingan):)

2009-05-26 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0