Suveränt dålig på att uppdatera!

Hösten har varit ganska lugn och behaglig. Mycket slappande och ätande dessvärre, men det är en tid på året man inte bör vara utan. Man behöver längta efter en kort vinter och en lång vår o sommar...
Ätandet får man ta tag i så småningom:P heh

På studion har det varit upp o ner i vanlig ordning. En vecka i månaden skulle man nästan kunna ta semester. Men när det smäller till så gäller det att stå i startgroparna. Alltid redo!
Det är min sång det:)
Det skulle minsann behövas en tatuerare till på Pistolero, de långa väntetiderna är inte så poppis...
Ola kommer vecka 2 men var redan fullbokad i oktober.
Märkligt med tanke på att lilla Borås idag har typ 10 studios, men Jörgens konst sticker som alltid, ut från mängden.
Den förbenade svininfluensan verkar inte slått bort folk iaf, j*a hysteri måste jag säga. Vi har tackat nej till vaccin. Personligen tycker jag det hela verkar vara ett mediaupplopp och slöseri med statens pengar. Tycka vad man vill, men den har varit mindre farlig än "vanliga" höstinfluensor.

Vi var i Turkiet en vecka, det var över förväntan och dit kan jag åka igen. Väldigt bra:) 

Jag har ritat en hel del och börjar bli mer o mer kritisk, vilket gör att jag inte alls vill lägga upp en massa bilder. Nån enstaka kan dyka upp.

Jag har även blivit lite långhårig, förnyelse förnöjer. Frisören Jasmin på Glamour var lite påhittlig och hjälpte mig:)

Förra helgen var vi på IDOL i skandinavium, t o m Jörgen hängde på och drogs allt med i stämningen;) Vi håller på Erik, speciellt efter Iron Maiden-uppvisningen. Maiden i hjärtat, uppvuxen med sånt som man är.

Jörgens band www.themarymajor.com har även släppt sin debutskiva, check it out!

I februari går tatueringsmässan i Trollhättan av stapeln igen, den kan man inte missa. Jörgen o jag jobbar där i vanlig ordning och det ska bli otroligt kul igen! www.tattoo-meltdown.com 

Hej så länge!
pok
Cia


Jörgen har bestämt sig för att köra dropin i mellandagarna. 29-30/12... då är det först till kvarn som gäller och inga större projekt dessa dagar givetvis!
Ingen bokning osv då, man är helt enkelt först på plats kl 12.00.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0