Mot höst och tända ljus...

Kan meddela att damen från tidigare inlägg inte dykt upp igen. Många väntade på fortsättning - kanske även jag - men icke.

Nu när sommaren tycks ge upp så får man skaffa annat att se fram emot.
Personligen älskar jag blåsten och den friska luften hösten bjuder på. Alla färgglada löv min hund älskar att jaga - och sist men inte minst, brinnande ljus i mörkret... tid för mys:)
Mina underbara valpar har flyttat och har det bra i sina nya hem och lugnet har lagt sig här på salängen. Engla (hundmamman) njuter av livet igen, långa promenader och familjen helt för sig själv:P Pudas (Jörgens valp) har bootcamp hos Jörgen och de gör framsteg:)

Inkommande event är Stockholm Inkbash. Jag och Lilltess gör en roadtrip och tänker upprepa förra årets mässhelg i storstan:) Efter en diet av dryck i två veckor ska vi götta oss ordentligt nu till helgen...

September kommer en semestervecka till Turkiet att gå av stapeln och lite semester hemifrån är välbehövligt, känner jag. Då är det bannimej all inclusive som gäller!

Jag har fått sålt min bil och ska åka till Kungälv och köpa en annan imorgon. Denna gången blir det antagligen en Hyundai Santa Fe - suv-freak som jag är. Pruta ligger mig i fatet och känner mig rätt nöjd över att ha prutat flera tusen innan jag ens tagit mig dit för att se bilen:P

På torsdag kommer en BT-reporter för ett nytt inslag om tatuering i tidningen:) Vi valde att fråga en stamkund om han kunde tänka sig ställa upp som person i reportaget. Sebastian i egen hög person;)

Jag är i träningstagen just nu och önskar tips på vad för kul man kan hitta på för att komma i form under hösten? Hjälp mig, please!

Ok, det var en liten lätt rapport. Inga skandaler och inga katastrofer idag - dem återkommer jag med efter helgen givetvis;)

Vi ses på Tatueringsmässan i helgen då!
www.stockholminkbash.com

/Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0