butterflies & bulletts

Dagens bästa:
Jörgen har köpt presenter till mig, Tessan och Robinson-erika. Jag säger inte vad det är men det vibrerar och man säger: Atjjoo!;)
Jag har gjort Jörgen solkysst i håret ikväll oxå;) Come and check him out!

Ola är hos oss och gästar igen och jobbar på starkt. Kanonkille:) Han kommer tillbaka vecka 24 i juni. Tider finns att boka nu.


---------------------------------------------------------------------------------------
I storstan

Förra helgen drog vi till Stockholm. Jag, Tessan, Robinson-Erika och Susann. Jag skrattar fortfarande.
"Nu var de mammeras tur å hare lite gött" - som vi brukar säga;) Efter den kommentaren öppnade sig helgen som blev på värmländska - det gick inte att bryta talet... underbar dialekt.
Torsdag- söndag med mammera - då är det inga hämningar på stan ska ni veta.

Första kvällen blev jag utslängd två ggr och Robinson-Erika (hon med tourettes syndrom som skriker glåpord ibland) en gång på samma ställe. Vaknade med konfetti i hår, bh och trosor. Det fanns spår i huset från hallen till sovrummet där vi övernattade torsdag - Tack Thomas - fantastisk gästfrihet att ta in ett pack morsor på logi så där! (Inget jag nånsin skulle gjort själv btw)

Fredagen loggade vi in på hotell på Östermalm. Valpen från robinson hälsade på och var nog inte så lättskrämd som han ser ut att vara;) Jag skulle haft svansen mellan bena på direkten i det sällskapet han mötte.
Senare hamnade vi på ett lite "äldre" uteställe och jag dansade tydligen så kjolen stod rakt ut, sa Susann...

Lördagen chattade vi med svenska folket via Erika som blivit utröstad ur Robinson. http://www.tv4.se/1.927519/2009/04/04/jag_var_inte_beredd_pa_helvetet
Senare hamnade vi äntligen på ett ställe i min smak och vi träffade på några sket-roliga rockers som vi hakade på, jag o Erika (vi dissade resten av mammera o vännerna och drack till tidig morgon...hm goa polare som vi var) Nu har jag lyssnat på bandet och det var riktigt bra dessutom:
www.myspace.com/hategallery

Söndag var vi rejält bakis och Erika o jag fick inte ens lov att käka på samma matställe som de andra mammera. Jag tror ärligt att de skämdes över hur vi såg ut - som två fågelskrämmor;)

Om jag bara kunde dela med mig av alla skratt, psykbryt och samtal vi haft... och fortfarande bli tagen på allvar, hade jag gjort det. Men för att förkorta: Nu har mammera göttat sig!

Puss o kram till mammera!  I love you with all my heart!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0