solig torsdag 25/9

Vaknade till fåglarna idag... sånt ska ju vara härligt men jag tror det var skat-slagsmål!

Jaja, lite kaffe så ordnade det till sig:)

Har varit rätt lugnt på studion det senaste. Man får passa på att hinna ikapp med sånt som man ofta ligger efter med istället:) Sterilisering o städ. Skitkul^^
Jag var hurtig och tog en promenad till studion vilket resulterade i en förbenad skoskav och jag tvingades åka buss hem. Jag som inte åkt buss på massa år. Det var radiostyrd röst som pratade i högtalare och det fick mig att undra om chauffören var verklig eller en robot han med. Det vore ganska typiskt om vi skapade en chaufförrobot med utländskt utseende i Sverige eller?

Jörgen är glad då han fått en plats i www.themarymajor.com som basist. De spelar på Frejas på lördag btw! Be there.

Igår hade Jörgen ett avhopp vilket resulterade i lite spånande om mitt nya tattoo-projekt:) Jag har i stort sett en helt tom baksida och där ska det bli en jättetatuering från häl till nacke. Spännande, men det lär väl ta några år kan jag tro. Men man får intala sig att resan dit är det roliga...hm hm.
Det absolut värsta med detta var att jag tvingade ta en (nästan) nakenbild på mig själv som han ska måla på.
Kära nån, det spelade ingen roll om jag hade trosor när det bara var massa naken hud - då är man verkligen naken!
Mina tatueringar har blivit som kläder heh.

Idag har jag fullspäckat schema, så jag bör lägga på en rem här.

Jörgen är fullbokad året ut och januari-tider släpps första måndagen varje månad framöver, så ni vet:) Då kommer han endast sitta med bokningar och har tid att småprata om motiv osv.

Ha nu en jättefin och solig dag!

Kram Cia

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej! Hoppas ni har det bra nere i Borås!

Här uppe är det blåsigt och svinkallt!

Men snart kommer jag hem på lov, och då undrar jag om du gör dreads? :) Fast jag vill inte göra med mitt egna hår!

Ha det bra :)

Kram Hanna

2008-09-29 @ 10:41:42
URL: http://helfrid.bloggagratis.se/
Postat av: Cia

Hej Hanna!

Borås börjar kallna men solen syns till och det räcker för mig:)

Hoppas allt går bra där uppe i norr för dig!



Tyvärr gör jag inte längre dreads, slutade med det för några år sen pga tidsbrist, nackont, dåligt betalt och för att det är ett slavjobb:P

Men självklart kan jag ge dig rekommendation vart du kan vända dig i Borås.

Annars är det inte svårt att be en kompis fläta in syntetdreads åt dig:)



Ha de!

Kram Cia

2008-10-07 @ 08:10:11
URL: http://www.pistolerotattoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0