fredag 19/9

Hej igen, jag har varit borta ett tag pga olika anledningar. Jag kan inte uppbåda mig att skriva utan att ha tid - eller något att förtälla heller för den delen. Det har varit en omtumlande tid på ett personligt plan. MEN, efter mörker kommer ljus:) Attans, vad gött det ska bli!

Sitter just nu på studion och har en liten lucka här. Jörgen surrar på med maskinerna för fullt idag och jag har gjort några piercings och lite hårförlängning. Snart är det stängningsdags och då ska jag på restaurang och mumsa lite;) Jag har inte ätit fast föda på tio dagar nu. Går på en reningskur. Nu är innanmätet rent o fint serru:)

Va!? Tiden är redan slut jue! Gotto go.
På återseende.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0