måndag 27/10

Fullt ös medvetslös! Idag har det varit att jobba så svetten rann. Hann inte ens pinka:P
Min första kund var en halvtimme sen och sen låg jag efter i tid resten av dagen.  Att dagen började snurrigt hjälpte mig inte. Jag körde upp mina trötta pojkar kl 7 i vanlig ordning och fick iväg dem till skolan och allt. Inser sedan att det tydligen var höstlov^^ Stackars barn som inte fick sin välförtjänta sovmorgon. Cia i ett nötskal. Undrar hur de kommer prata om sin mamma när de växer upp egentligen...

Veckan kommer vara full, men jag är redo:) Om vi inte svarar i telefonen så beror det på att vi jobbar!
Imorgon ska jag göra en dermal anchor på min kära mor, det ser jag fram emot. Hon är verkligen inte som alla andra 40-talister! Hon är ganska fantastisk och jag hoppas att jag blir som hon när jag blir 60:)

Nu ska jag kompensera mina söta barn med ett dyk i bassängen, ska passa på att testdyka en neoprendräkt ikväll. Jag har hört att de är varmare än skalis - frågan är dock om något är tillräckligt varmt för min frusna kropp. Ingen ser fram emot växthuseffekten såsom jag;)

Rock on!
Jag ska jonglera vidare med mina kanyler så kika in om andan faller på!

/Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0