Ännu en vecka förbi!

Det är märkligt det här, veckorna praktiskt taget springer förbi och nu börjar jag förstå vad de äldre människorna brukar säga: "det går bara snabbare o snabbare".
Först var man en liten skit och tiden stod stilla varje sekund man inte hade en massa skoj bus på gång.
Sen började man förstå att tiden gick fortare ju äldre man blev.
Så fick man kids. Tjena. Tiden försvann och man levde för sina barn.
Så började barna skolan och fick lite mer att leva för, än en gammal morsa då.
Då började man göra lite saker för sig själv ibland (kanske satsade lite på arbetet) och om man tyckte tiden gick snabbt när barna var små så fattade man inte hur fort den börjar gå när de växer!
Ibland känner jag bara: halllåååå! Stanna, jag vill va med mer!

Dit jag ville komma med detta var egentligen att livet går snabbt och hur man än försöker få ut mesta möjliga så hinner man inte. Tänk om vi kunde sluta upp med all oro, stress och negativa tankar och bara fokusera på det som faktiskt räknas.
Vi har bara lite tid här så ut och lev för f*n!

Förra helgen var fantastiskt rolig! Inte ofta man pallar fest i dagarna två:P Men det gjorde jag.

Måndagen var väl sådär kul förvisso... trodde jag åkt på en depression eller nåt konstigt. Kände mig nere och bedrövad. En dag senare inser jag att jag förmodligen lider av ett ganska känt syndrom - pms!

Tror jag kan utesluta vuxendamp och istället ställa diagnosen på detta märkliga fenomen.
Pms kan te sig olika. Jag har listat ut, efter tjugoelva år, att min nedstämdhet i ett par dagar, kan bero på detta. De flesta jag känner vet ju sånt här om sig själva, när och så. Men jag blir lika förvånad varje månad: "Ah just fan!" hehe

Veckan har varit bra, blandade stunder av lugn och kaos. Vi har inte kommit på vad Jörgen lider av ännu, men vi jobbar på det;)

Ha nu en fin helg och lev livet!
Själva har vi besök av finske farsgubben från skogen.  Vi har laddat kylen med lite lapinkulta, han ska ju känna sig välkommen:)

Kramis!


-------------------------------------------------------------------------------
Det har kommit in en massa nya smycken i studion men jag har inte hunnit lägga upp dem fint o prismärka dem, det är tidskrävande och kanske inte det jag tycker är prio ett. Jag skulle behöva en liten studiohora (sry) som jag kunde köra lite med, MEN jag gillar inte att köra med folk.
Kläder är beställt, ska även ta mig upp till Stockholm och se om jag kan få nån typ av deal där för vissa märken som intresserar mig. Spännande, Pistolero växer:)
--------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: liza

fan, jag har ju fortfarande inte kollat. et är dags snart känenr jag. kanske ny piercing på g...

2008-10-26 @ 13:24:42
Postat av: Jörg

Vad har jag nu gjort? :p

2008-10-26 @ 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0