tis 18/11

Måndag. Fortfarande bakis kanske. (Jag var på krogen i helgen med låtsaskompisar eftersom mina verkliga vänner inte ens hamnade på samma krog... kul hade vi iaf)

En hyvens kille kommer in i studion och vill köpa ett presentkort på en större summa, hans son skulle göra en ryggtavla. Sedan berättar han att han har ölflak och whiskey osv till bra pris. Han stannar en bra stund och ringer flera samtal och fixar och donar. Hans blivande fru ska komma in om en timme och köpa presentkortet och han ska iväg och fixa grejjerna. Han var lite kort på pengar så han fick lite pengar med sig direkt.
MEN, han kom aldrig tillbaka. Nån fru dök aldrig upp för presentkort. Jag tror aldrig jag vart såå lättlurad. Jörgen är nog lika snopen.
 
Detta var dock en riktig talang och jag är fortfarande förundrad över hans ganska fantastiska framträdande. En del föds med talang - även en bedragare! HAHA. Kan nästan tycka han var värd en peng faktiskt:P

Hur som helst, Jörgen jobbade vidare på min arm och det börjar väl arta sig efter många års projekt. Lugnt på studion så det passade bra. Jörgen drar upp till sina hemtrakter på onsdag men jag har ju Emma, hon gör sin prao hos mig:)

Hepp!
Ha en riktigt bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja fy sikken lirare...men som sagt, det där va nog inte första eller sista gången så passa er där ute!!! kan du inte göra en fantombild på honom och lägga ut=).

sj blir du inte med emma i veckan... jag kommer att gästa studion både onsdag och fredag. vänner kommer som ska få fina fötter =). emma kanske även kan hjälpa mig då =P

kramis

2008-11-18 @ 10:52:40
Postat av: Cia

FANTOMBILD KOMMER UNDER DAGEN!:D

2008-11-18 @ 10:56:08
URL: http://pistolerotattoo.com
Postat av: _s_AINT

Hehe, bra och hänga ut honom, så att han tänker sig för innan han går och blåser teckningskunniga folk på tatuerarstudios xD

2008-11-18 @ 11:17:48
Postat av: Anonym

Hej :) Först vill jag bara säga att ni är super duktiga och trevliga! Men kan man inte få se lite bilder på din arm? :P

2008-11-18 @ 12:30:32
Postat av: liza

fyfan, vad illa. men ja, man kan inte låta bli att förundras hur grymma vissa är på att ljuga utan problem...

2008-11-18 @ 21:46:16
Postat av: cillthegrill

damn vilken lirare. så bra skulle jag med vilja bli!

btw, jag har supersyn. hittade min bortappade näspiercingsmycke på golvet på jobbet! de e bra!

2008-11-21 @ 12:41:57
URL: http://cillthegrill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0