onsdag 5/3 -08

Tattoo Meltdown i Trollhättan 2008.
Känslan av att ta av mot Trollhättan-skylten när solen står högt på himlen och humöret är på topp är obeskrivlig. Checkar in på hotellet och redan där står det drösar med folk som man knappt känner, men gärna hälsar glatt på pga deras snygga stil. På en tatueringsmässa är alla "galningar" samlade och det är bara dessa man ser överallt till vissas förskräckelse och andras förtjusning!
Folkets hus börjar rustas upp och alla är pepp inför den stående mässan. Ska den slå förra årets mässa tro?
Mardo, arrangören, skrev till mig för några veckor sedan att de hade haft 6000 träffar på hemsidan! Han hade damp då;)

Mässan var otrolig, överträffade sig själv igen - liksom varje år sedan den startade för 4 år sedan.
Fredag kväll. Jobbat klart och letade upp en annan piercare som satt och drack öl och inte gjorde någon nytta. Drog honom in i mitt rum och lät honom få göra en dermal anchor på mig. Jag vill också göra något ju.
Jag tyckte min brits var lite vinglig under kvällen men den hade i alla fall hållt sig uppe:) Men när jag hoppade upp så smidigt så rasade den ihop! Jaha, det var bara en Cia som behövdes för att britsen skulle erkänna sin färg ja...så typiskt.

Lördagen bestod av mycket skratt och många kunder. Jörgen tog hem tävlingen "best color" med min sambo Crilles underarm! Fantastiskt roligt för Jörgen. Han är värd ett pris!

Lördagskvällen bestod av middag och diverse backar med öl. Jag kan inte återge så mycket efter kl.2-3. Men jag vaknade i alla fall, med balkongen öppen, på vårt rum delandes säng med min sambo (tack å lov!) och lilltess(bara kompis ja). Ingen av oss hade mycket till röst med tanke på minusgraderna och ciggaretterna kvällen innan!
Ja, nu går jag ut med att jag rökte två cigg på lördagen - fast jag slutat för längesen. Ett himla liv om det där nämligen: "Cia rökte, Cia rökte" Jaha ja, vaddådå!? Jag kanske t o m tar en cigg igen i framtiden vem vet ^^ hah (Tur jag inte är defensiv iaf)

Idag var det alltså onsdag på studion och dags för ett litet studiomöte för att se om det hjälper mot de små irritationerna oss tre emellan.
Inte är det världskrig men i alla fall. Vi måste hitta på något kul. Bygga om och fräscha upp... nu har vi gått där och slöat i flera år. Dags för projekt.

CENSUR PÅ TIDIGARE SKRIVEN TEXT HÄR!!!!

Jörgen körde på en helarm idag i massa timmar, det börjar arta sig kan man säga. En arm i Jörgenstil med monster och grejjer:)


Själv gjorde jag hårförlängning och diverse piercings. Idag var en naveldag. Vänta bara tills jag får upp mina montrar med navelsmycken här i vår! Det kommer säljas som smör i solsken (hoppas jag). Det ska i alla fall utökas det här med smycken! Jag satsar på att öka utbudet nu:)

Kramis Cia

Kommentarer
Postat av: LillTess

Hello bruttan!

Märker att du missa en del roliga händelser, men det kanske va lika bra det, det får bli våra interna skämt.. man kanske inte ska tala om allt som hände..=)

ses snart igen
puss TiPi

2008-03-06 @ 15:52:50
Postat av: Cia

Tjenis!
Visst är det så att en del kul saker inte gör sig i bloggen;)
Pöss

2008-03-21 @ 11:59:14
URL: http://pistolero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0