Nu j*r!

Så kom telefonsamtalet. Vi fick lokalen vi varit och kollat på.
Utan krusiduller och ganska snabb flytt. Inflyttning 1:a Juni!!!
Så när den huvudvärken nu släpper börjar nästa hjärngymnastik då: flytten!
Inredning, annonsering, byggnationer och målning... allt sånt där!
Så mina vänner - ge er till känna! Vi kommer behöva all hjälp vi kan få!

Nya adressen är Stora Brogatan 38 (gågatan - men ovanför allégatan då). Mitt emot Helen´s Beautycenter typ.
Jag har lite magknip över att mina goa kunder inte kommer hitta mig...:S

Ny design på hemsidan är på gång också: www.pistolerotattoo.com

Idag har varit en bra dag på studion. Variation mellan hårförlängning och piercing för min del.
Jag kan inte uppbåda mig att skriva så mycker mer idag, för mitt huvud är ett virrvarr av tankar och jag måste samla ihop dem och göra något kreativt av det!!!

Hoppas påsken var bra:) Jag gjorde mitt första utedyk i Varberg! Brrr...

Kram Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0