Måndag 3/3 -08

Efter en helt sjukt trevlig helg är man hemma och tillbaks i lilla studion igen. Tack för en otrolig mässa! Jag utförde galet många piercingar och fick leenden och kramar en hel helg:) Känns så kul. Arrangörerna kicks ass! Nya kontakter har förgyllt mitt liv dessutom.

Måndag morgon och kanyler var i stort sett slut. Jag slängde mig i bilen och drog till Göteborg och barbarella för att business ska rulla även denna vecka - fast jag skulle behöva lite semester egentligen.
Sedan var det full fart igen!
Jörgen är smart som är ledig på måndagar.  Jag stängde efter fem idag, då det var dags för mig att ha lite kvalitetstid med mina goa killar. Jag är rätt slut som människa. Nästa helg ska jag bara vara ledig och ut och dyka på västkusten på sin höjd.

Jag är så full av historier från helgen som var, men det får bli små tillskott framöver. Just nu är jag lyckligt utmattad och hes efter allt jobb/prat/öl/skratt/dans.
Gamlingen ska gå till sängs här men är snart tillbaks på högvarv och kanske kan bjuda på någon knasig historia eller bara lite vardagsmat från en ganska rolig tillvaro.

Take care!
/Cia

Kommentarer
Postat av: LillTess

HoHo
Hade jätte skoj i helgen... alltid lika skoj när man umgås med gänget från Pistolero..
Väntar ivrigt på dina kommentarer på allt skoj som hände.. hoppas du är bättre i rösten.. men du fick ju nästan skylla dig själv så hes som du blev..=)

Puss TiPi

2008-03-04 @ 11:13:41
Postat av: Calista

Hej gumman!
Jo man är fortfarande mör efter helgen...Ska börja introducera vårat sjätte tillskott i gruppen i morgon. Hoppas du fick tag i kanyler! Å jo du kan börja länka till min förra blogg http://enstrippasdagbok.blogg.se den har gjort comeback!
Puss o Kram

2008-03-04 @ 15:04:00
URL: http://www.theselfmadedivas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0