fredag 7/3 -08

Äntligen ledigt ett par dagar:P
Det har bannimej varit ett fasligt ståhej det senaste. Det enda som hoppar omkring på mina näthinnor idag är en stor fet godispåse och en soffa! Åhå, det är minsann de små sakerna i livet som räknas:)

Jörgen hade långväga kunder idag, ett par kusar från Visingsö, som jag uppfattade var kunder från Jörgens tid på Rough Stuff Tattoo i Uppsala. Det var där Jörgen började sin karriär, hos Mankan. www.roughstufftattoo.com. De var trevliga killar som bjöd på godis (det smartaste man kan göra om man vill bli vän med mig).


Själv har jag haft lagom att göra, jag har varit den som svarat i telefon och tagit emot kunderna idag. Mina kunder är ju alltid så flyktiga - det tar inte många minuter per kund egentligen. Men har jag tid, så brukar jag hinna med och tjöta lite skit med dem. Det är alltid kul.
En del kanske tycker jag tjatar hål i huvudet på dem, men så får det vara. När jag kommer hem efter en pratig arbetsdag så pratar jag inte mer. Då sitter jag tyst i soffan och myser med min godispåse. (Så var det här med internet igen...jag skojar lite lite).

Härom dagen hade jag en hårförlängningskund som var så uppe i varv över sin kommande förlängning att hon t o m hade haft mardrömmar om att hon vaknat med håret svart och vitt!!! Då brister jag givetvis ut i gapskratt eftersom ja - mitt hår är ju svart och vitt då ^^
Det tar henne några minuter att inse vad hon sagt.
Alltså, ärligt talat: Jag kan vara någons värsta mardröm jag! Haha.

Igår var vi på ståupp i Göteborg. Vi kollade på Björn Gustavsson mfl och det var härligt att få skratta ur sig lite. Men ibland skrattar man mest åt hur andra människor skrattar också. Skratt är märkligt och kul.

*Jörgen han fnissar och skrockar.
*Mitt skratt brukar övergå i tjut och tårar.

Hur som helst, dagen löper mot sitt slut här och godispåsen närmar sig med stora steg!

Ha en riktigt trevlig helg mina vänner!

Kram Cia


Kommentarer
Postat av: raaandoom

det är roligt att läsa din blogg : ) du beskriver bra etc. höhö. Ha det kul på dina lediga dagar!

2008-03-11 @ 18:37:24
URL: http://alexandraevelina.blogg.se
Postat av: Cia

Kul att höra! Åh tack det ska jag:)

2008-03-21 @ 11:57:39
URL: http://pistolero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0