Onsdag 18/6 Sverige möter Ryssland!

Ser fram emot tevesoffan och pizza ikväll! Hoppas Sverige tar sig vidare så man får anledning att käka pizza o kolla landskamp igen då.

Hoppas också att lugnet ska lägga sig över mina känslor som är som en berg- och dalbana för tillfället. Man kommer till vissa kokpunkter då man måste röra om i grytan liksom - jag tror att det är typiskt kvinnligt. När mannen samlat en hel hop med minuspoäng så blir det dags minsann.
Det typiska i detta scenarie är då att mannen inte förstår alls vad som händer och kvinnan har grubblat en längre period på vad som inte känns bra i relationen. Läs följande:

--------------------------------------------------------------------------------------------

Kvinnan har förberett ALLT som ska sägas och möjliga utvägar och säger till slut:
 - Nu är det dags att deala med problemen och det som inte känns hundra.
Mannen säger då: Va?! Vad har jag nu gjort?
Kvinnan säger: Det borde du väl känna, kanske det är just det som du inte har gjort som är fel.
Mannen: Öhhh???

--------------------------------------------------------------------------------------------

Vem känner inte igen detta scenarium? Det är t o m skrattretande egentligen. Grattis lixom:P

Hur som helst är det väl dessa manliga och kvinnliga dilemman som gör det så intressant att leva i en relation trots allt.
--------------------------------------------------------------------------------------------

Studio-livet rullar på i bra ordning iaf:) Det är verkligen roligt att gå till jobbet.
I måndags fick jag tre kramar av glada kunder - sånt som gör att livet är härligt och jag vet varför jag hoppade av min sjuksköterskeutbildning en gång i tiden. Då blev nämligen folk ledsna av att vara hos en. De var sjuka och svaga och dessutom skulle jag sticka dem i arm eller så. Jag fick garanterat inga kramar för mitt jobb då iaf!

Jag har gjort några dermal anchors (http://exp.bmezine.com/search/srch2004.exe?search=dermal+anchor) med fina resultat och jag hoppas få upp boråsarnas ögon för denna typ av piercing/implantat då det är riktigt käcka små rackare! Och man placera dem nästan var som helst - vilket man inte kan med "vanliga"piercingar.

Ibland kan man undra om Borås förstår konsten i en tatuering... många har nog inte övervägt vad man faktiskt kan göra och tror att det man kan tatuera är de typiska motiven och texterna. Konsten i en tatuering kan vara så himla mkt mer. Man kan ju göra precis vad som helst, inspirationen kan man också få av precis ALLT.
Folk ser fortfarande förvånade ut när de ser en porträtt-tatuering: Men det ser ju ut som ett fotografi?!
Ja, men det är ju det det är ^^ Hello Borås.

Jag måste ändå tillägga att Borås är i mitt hjärta och jag trivs verkligen med staden och det vackra folket. (Ja, hur många inflyttade finns det inte pga Borås söta tjejer?)

Puss o kram i cyber-rymden!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0