En gammal avdankad hårdrocktjej?

Ja, jag gjorde en repris och följde med killarna till Iron Maiden igår kväll. 
Tänk att sist jag var på maiden var nog -93...(shit vad jag måste vara gammal!)
Det var riktigt kul och inte är jag bakis idag. Vilken lättnad. Bakis är annars nåt väldigt läskigt, tycker jag. Jag skulle dö av ångest om jag drack mer än ett par gånger i månaden. Där är min kvot maxad. En gång i månaden är lagom egentligen. Iaf om man ska bli bakis. Huamejnet.

Nu ska jag gnälla lite:)
Igår fick jag med min käre sambo ut till en hästgård för en härlig morgonritt. Det var första gången han red och vi var rätt ömma båda två efter det. Jag fick ett gnuggsår precis mellan skinkorna och det bränner som eld, så jag har lite svårt att sitta. Lika svårt har jag att gå, för träningsvärken i innanlåren (?). Dessutom tvättade jag min husvagn med högtryckstvätt också igår så armarna värker.
Fatta att jag fortfarande hänger ihop! Arma gamla kropp. Men det känns ju fint att jag har väckt några trötta muskler iaf.

Nog med gnäll. Det har varit en lysande vecka på studion. Jag har haft mycket att göra och härliga kunder. Jag har t o m fått dricks och kramar - massa kramar! Kramar är bannimej ett fantastiskt fenomen. Jag verkligen älskar kramar. Det är energiboost.

Fick ett mail i veckan av en tv-producent som ville göra film. Reklamfilm. Skitspännande. Dessutom kostar det oss inget för de vill kunna använda den själva. Vilket erbjudande!
www.greenworks.se

Idag är det söndag och jag tror minsann jag ska komma i badkläderna och ta mig till en sjö, det är ju rena tropikerna här på liljeberget;)

Kram och på återseende!
/Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0