Torsdag 24/1 2008

Livet på studion.
Hm, varför gav jag mig in i det här?
Vågar inte vara spontan och skriva precis vad jag känner i nuläget. Känns infekterat eftersom ingen verkar ha en perfekt lösning på framtiden. Jag visualiserar med en nagel i ögat kanske man kan säga.

Ur misär föds mest kreativitet! Man vet att kaos skapar nya möjligheter. Men det finns inget kaos, ingen pratar om det. Ska vi splitta på oss? Ska Jörgen och jag ensamma föra Pistolero vidare i utvecklingen? Ska vi bli varandras konkurrenter för 2/3 av oss vill utvecklas, satsa, resa på mässor, inspireras, förbättras och öka rulljansen? Eller ska vi köra vidare på ett säkert kort ekonomiskt och låta småirritationer och frustationer gnaga oss?

Man kan skratta åt allt en hel dag - men drömmarna består inom en.

Jag har lite svårt att vara positiv och spontan som jag gillar att vara under normala förhållanden.

Ikväll skulle jag ha jobbat extra på Black Scar, men det var inte något bokat så jag hoppar det. Verkar vara många minderåriga utan föräldrar som jag fått skicka hem därifrån.
Jag är sugen på att gästjobba lite längre bort, ska bli härligt att jobba på trollhättanmässan:)  www.tattoo-meltdown.com Glöm inte att komma å besöka oss där!

Efter det verkar det bli gästjobb i Trollhättan framöver

Kommentarer
Postat av: Calista

Ja du gumman...Intriger, intriger...Kanske dags att starta ett Borås Ink program men då skulle nog stämningen bli totalt mordisk.
Mässan ska bli SÅ kul...Du sover väl över oxå? Undrar om de slått ihop alla artister och tatuerare,piercare på samma hotell. Den enda hjälp jag kan ge dig så länge är;) www.drphil.com
hahahha
KRAM!

2008-01-24 @ 21:10:34
Postat av: Erik

Man måste satsa för att vinna.

2008-01-24 @ 21:52:07
URL: http://www.themarymajor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0