Torsdag 17/1-08

Nästan fredag.
En normal person hade känt glädje och lättnad över att veckan nästan är slut och man ska vara ledig. Inte jag. Jag gillar veckorna bättre än helgerna. Kan förstås bero på att jag är en av de få förunnade att få jobba med mitt största intresse. Det gör inget att jag inte ätit någon fast föda på fyra dagar i det ständiga tramseri att försöka nå någon typ av målvikt (?)... jag är glad iaf.

Idag var det ovanligt tyst på studion, det verkar som om alla är rädda att hamna på bloggen nu när de vet att jag bloggar.
Jörgen gick loss i färgkopparna idag.

Själv gjorde jag en hårförlängning på Borås enda (?) orangehåriga tjej. Vi var nog de enda som pratade. Eller så har tatuerarna börjat viska med sina kunder nu...;)

So far so good. Men ingen dag utan lite besvär.
Idag var det någon som envisades med att pissa över hela toan. Ärlig talat, hur svårt är det att sätta sig ner om man inte kan pricka rätt i en cirkel med säkert en halvmeter i diameter!? I och med att det råkar vara jag som tagit ansvaret för att hålla toan ren (hur sjutton kunde det bli så?) så var det väl jag som upprördes mest. Sen att man slutat röka och fått värsta luktsinnet hjälper ju inte - piss luktar illa! Fram med spriten och handskarna! USCH. 
Resulterade i en utskrift som löd: Om du inte kan träffa rätt - sitt ner! Din morsa jobbar inte här.
Men snart blev jag glad igen och lappen sattes aldrig upp.
MEN, någon hittar den på skrivbordet...jag citerar: Men vad är det här? "Om du inte kan träffa rätt...." Personen avbryts av mig vilt gestikulerandes - shit det var ju dennes kund som pissade snett! Ville såklart inte han skulle veta att han var den som fått mig att skriva lappskrället!!! Men personen bara fortsätter sin högläsning med kunden brevid och mig dansandes regndansen i rummet bakom kunden. PINSAMT. Undrar fortfarande om han gick hem med en brusten urinblåsa.... inte vågar han väl pissa hos oss igen iaf.

Ska skriva en ny imorgon: Vem är du din satan som pissar brevee, är ögat ditt skevt eller kuken din sne? (boråsdialekt - inte felstav)

På kvällen jobbade jag extra på Black Scar, men det var inte mycket att göra så jag bestämde mig för att tjata hål i huvudet på dem... tror faktiskt att det gick rätt så bra ^ ^
Imorgon blir det nog några roliga historier, då kommer det vara full rulle på studion och Jessica gillar ju fredagar:P

Love and peace!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0