Onsdag 23/1 -08

Kul att se att det finns en del folk som läser här:):)
Ja vad säger man?
Det är "röra-om-i-grytan" -tider på studion nu.

Om man tar tre långa trådar och trasslar ihop till en boll, sen tar man varje tråd och börjar nästla upp. Så är det hos oss just nu. Tre personer - tre viljor. - Vart är du Dr Phil?!

Kommunikation är lösningen, säger min kvinnliga intuition, men det betyder ju inte att man kan ändra på folks åsikter och framtidsvisioner.
Om man ska tro på horoskop bör jag inte beblanda mig med skorpioner - too late! hehe nejdå, vi är alla snälla männsikor. Det är jag nästan helt säker på i alla fall;)

Intelligens innebär problemlösning. Vi borde ju vara rätt smarta med tanke på att vi jobbat tillsammans i flera år nu, eller? Äh, det är ingen osämja oss emellan, vi har bara lite skilda utvecklingsvisioner. Men jag tänker inte dela med mig av visioner mm riktigt ännu. Men ni ska få se:)

Idag var vi alla ganska tysta och fyllda av grubblerier. Det är inte ofta det är så tyst och lugnt på Pistolero, vi brukar ha en ganska hög nivå av lågnivå-skämt dagarna i ända. Allt för att göra livet till ett roligt helvete:)

Delar med mig av lite visdom idag, känns lägligt:

De som...

De som inte vet och vet inte att de inte vet, är dårar. Undvik dem.
De som inte vet och vet att de inte vet, är barn. Lär dem.
De som vet och vet inte att de vet, de sover. Väck dem.
De som vet och vet att de vet, är visa. Följ dem.

Källa okänd 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cia! Jag tycker du ska följa din känsla... den brukar vara bra och jag som känner dig utan och innan vet att du väljer det som är rätt för dig! Gör det du vill göra... Jag finns där för dig det vet du gumman=)
(Jag vet ju va bloggen idag handlar om =P)

2008-01-23 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0