Måndag 21/1 -08

Ännu en lugn helg gick förbi. Den enda som partade lite i helgen var Jörgen.
Jörgen är ledig på måndagar så det var bara jag och Jessi på studion idag. Det var lagom att göra, hann städa o polera vår "snygga" plastmatta t o m. Det du!
En kille med texten "personlig tränare" på sin jacka var in och diskuterade tatueringsmotiv och jag attackerade honom med frågor. Han som antagligen smet in på sin rast... han borde bytt jacka.
Hur som helst är vi väl hopplösa fall i alla fall:) Överlevare skulle säga att det finns mer att älska;) Hata klyshéer.

Jag har inte berättat så mycker om Mr Pimp Pistolero (alias Jörgen) än. Han kanske tror han kommer undan. Men man ska inte driva om självaste tuppen i hönsgården. Men jag räds inte, hans historier kommer, be sure;)

Jag kan berätta att Jörgen är en sån person som tror att han inte behöver märkas. Han sätter sig i nåt hörn och grubblar på något (antingen över livet och kärleken eller vad han ska laga till middag). Rätt var det är så harklar han till som folk gör ibland. Men Jörgen gör det så väggarna skakar och folk blir rädda. Sen ser han ut som ett frågetecken över att folk har lagt märke till honom. Sådär gör han nästan varje dag och jag blir livrädd. Hua.
Kanske är det så dom ska vara, dom där hårda tatueringskillarna, Skrämmas lite:P

Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0