Fredag 18/1 -08

Hej hallå!
Idag har det varit full fläng som vanligt på fredagar:) 
Någons första brilljanta idé var att vi skulle gå till hälsokostaffären och mäta vårt kroppsfett...hm jovars! Det gjorde vi inte, men idén var fascinerande ( = skräckblandad förtjusning). Nu blev det inte så för klockan visade sig vara 12.05 och kunderna väntade. Inte hade jag delat med mig av det om vi nu hade gjort det ändå ^^.

Idag gaddade Jörgen på en kille som måste ha Borås längsta hår. Ja, jag har försökt köpa det flera gånger men han är väldigt envis... Jag har säkert ett gäng kunder som skulle uppskattat det:) (jag skämtar).
Han tillägnar en helarm åt Led Zeppelin.

Själv hade jag i stort sett fullt upp hela dagen och mötte diverse fina människor och några skeptiska föräldrar... jag har ett mål att åtminstone se ETT leende på varje person som kommer till mig. Ibland får man kämpa - Gud vet vad jag kämpar ibland!

Fick ett samtal om en större lokal idag, det skulle vara såå skönt med lite mer plats och att kunna ta in någon gästarbetare osv. Det gynnar utveckling och friska vindar är nog så viktigt. T o m ett roligt jobb behöver näring för att växa och utvecklas. Man ska ha sina fönster öppna annars missar man fantastiska chanser. Folk överlag är så rädda. Jag vill inte vara en rädd räka iaf - jag ska låta mina fönster stå öppna.

Shoot for the moon - even if you miss you'll land among the stars!

Trevlig helg!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0