Tisdag 12/2 -08

Ny vecka.
Mitt senaste inlägg fick några reaktioner från olika håll och det var bra. Skadar aldrig att tänka lite på sin omgivning.
Igår var det måndag och Jörgen var ledig. Läget på studion var lugnt och stilla med några dropins på piercingsidan. Jag passade på att göra lite fint - så gott det går i alla fall!
Erik, www.themarymajor.com, kikade in och fick sig ett nytt örhänge:)

Idag kom jag  in lite senare, efter ett besök i Göteborg där jag fick se brösten "på riktigt". Usch, snabbt på med ny tejp - det man inte vet har man inte ont av. Såg i alla fall fint ut läkemässigt och jag och min mor hade några tokiga upptåg som vanligt när vi är i farten.

Det är ju sportlovsvecka och ganska lugnt över lag. Man få passa på att njuta lite och pyssla med sånt man inte hinner annars. Janne, www.evocation.com,  var förbi och morsade. Vi hamnade i en livlig diskussion om relationer och manligt vs kvinnligt. Man borde skriva en bok om detta, alla som läser den skulle le och säga: Men det handlar ju om mitt förhållande!
Men antagligen finns det alldeles för mycket dokumenterat redan om detta märkliga fenomen. Det enda kunskapsutökande är att leva i det ändå! Vi använder helt enkelt olika hjärnhalvor och det är alltid lika spännande. Eller?
Jag tycker synd om män, kvinnor är komplicerade - och det får jag bara säga för att jag själv är kvinna.

Jörgen skulle ha kört på frihand på en överarm idag. Men så kommer kunden med ändringar och ville skriva sitt namn istället. Vilket Nedköp. Men Jörgen rörde inte en min, haha.

Jag har sökt sommarjobb på förlossningen i sommar. Min goa Tessan jobbar där och jag skulle kunna tänka mig att jobba natt över sommaren. Bara för att känna sjukvården igen. För något år sedan var jag med i starten på en ny boendeform för unga med Asbergers syndrom. Sedan dess har jag bara bott i studion,  jag trivs ju så bra. Men man måste vidga sina vyer lite :) Det gör att man verkligen fattar vad man vill - och hur j*a lyckligt lottad man egentligen är!!! (hear)

Sköt om Er och Era vänner!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0