Onsdag 27/1 -08

Gokväll alla glada cybertorskar!

Tack för en fin dag:)


Började dagen med att köra till gbg för att ladda upp med lager av både det ena och det andra. En rutt som har börjat bli tråkig att göra allena dessvärre - jag behöver nog en ny skiva att lyssna (och sjunga...) till kanske.
Nåt gött tips? jag är usel på att söka upp ny musik så jag brukar säga åt Jörgen att ge mig några namn som jag möjligen kan gilla. Det brukar gå bra, förutom att jag aldrig lär mig att anstränga mig ^^.

Idag körde Jörgen en arm i skräckfilmskultens anda. Sånt fascinerar mig. Porträtt och rökridåer osv. Freddie Krueger mfl - högstadienostalgi. Ska bli kul att följa utvecklingen. Killen gav mig något att tänka på. Hattar är underskattat. Hattar är ballt.

Jörgen har liksom jag lite kryp i kroppen nu när mässan nalkas. Han började rafsa runt lite redan idag med prylar som ska med till Trollywood. Men sedan verkade han komma på att det inte är möjligt att packa ner saker som man ska använda en dag till:P

Jag fick en förnimmelse av att våren är på väg och att jag får lov att nypa pojkar i bröstvårtor! Ibland kan man nog skatta mig som en lyckosam varelse (även om min kille inte alltid är överförtjust hehe).

Hepp!
/C


Kommentarer
Postat av: Ms_E

Ari koivunen tycker jag bestämt du ska lyssna på. Han är en ung kille som vann finska idol 2006. Jag älskar hans musik (lite lik hammerfall). Finns på youtube om man söker på hans namn. Kram Kram E

2008-03-01 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0