Onsdag 20/2 -08

Jao här kommer inlägg igen mina trogna bloggläsare! :)
Jag har inte riktigt hunnit med - sorry. Det kan det ha lite att göra med att jag varit lite trött från i lördags då jag skulle slått klackarna i taket (men istället avslutades kvällen innan midnatt då jag behövde min skönhetssömn...hehe)

I alla fall, de senaste dagarna har varit ganska turbulenta - och lugna. Det är konstigt att det inte kan jämnfördelas lite grann det här med kunderna. Ena stunden slåss vi om syremolekylerna här inne och i andra stunden slåss vi...typ. Antingen är det 20 kunder eller ingen, kan man säga.

Jag har inte riktigt koll på vad dom gamla rävarna har gjort för gaddar de senaste dagarna. Själv har jag hållt på med lite implantat, det tycker jag är kul! Jag har en kund som påminner lite om mig själv ibland. Hon gör aldrig en min hur mycket jag än plågar henne;) hehe.

Det känns lite som man borde göra en inspelning på snacket här egentligen. Jag kommer sällan ihåg vad det var för kul jag skulle skriva, det bekymrar mig ju eftersom det var lite därför jag skulle börja blogga. För att minnas vad jag gjorde igår osv:P

Idag var lille Kim här och hälsade på. Om någon läst Borås Tidning så ser ni att Kim blivit kändis här i byn, han jagar folk som skjuter djur på Kristineberg han: http://www.bt.se/nyheter/boras/invanare-skramda-av-skott-i-morkret(486943).gm

Jag ska fixa fram bilder med, det är bara det att när jag kommer med kameran så blir det ett himla väsen. Tanken var ju att ta lite vardagsbilder. Alla hatar vardagsbilder dock. Dilemma.

Hepp, folk väntar- jag återkommer lite senare!!!



Kommentarer
Postat av: Tess

Jag ville bara kommentera det där med att DU skulle ta med dig en kamera... vilken kamera??? Tyckte jag hörde nåt om hungriga hundar=P
Och ang lördagen som vi SKULLE göra krogen... ja... det va roligt så länge det varade...bara så du vet, vi tar igen det en annan gång å då förfestar DU med folköl... har iofs för mig att det var det som va tanken så din fylla kanske du får skylla på mig=) puss hjärtat

2008-02-20 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0