<3 torsdag 14/2 -08

Happy Valentinesday!
Idag var en mycket angenäm dag på studion. Alla var på gott humör och kunderna goa.
Funderar ibland på hur man känner när man kliver in hos oss. En del kanske tycker det är läskig och andra trevligt?
Jag försökte kliva in helt opåverkad genom dörren och se allt med nya ögon idag. Jag vet ju att man är hemmablind och testet var svårt att utföra. Jag har givetvis ett stort bagage som påverkar mig även om jag inte vill. Förhoppningen är att folk ska känna sig bra hos oss i alla fall. Det blev slutsatsen hehe. Jag har ganska många menlösa test för mig - förlåt för det, men ibland kommer jag faktiskt fram till något, även om det är ganska sällan.

Vi kom överens om designen på våra nya visitkort idag. Och design på t-shirts. Visitkorten har ju bara varit slut sedan innan jul:P Ibland är vi alldeles för effektiva för vårt eget bästa. Men snart hoppas vi på snygga kort o tröjor! Johan på Black Scar har blivit vår högra hand där:)
På tal om Black Scar så jobbade jag extra där på kvällen. Det var en hel del folk där och det är märkligt hur många som impulsgaddar sig även om teve-serien "Miami Ink" sänder signaler att allt ska betyda på himla mycket. Ja, varför kan man inte bara göra en tatuering för att den är snygg liksom?! Typisk USA hehe.
På Black Scar är det bara killar så jag trivs som fisken i vattnet där med:P Det är bra med killar. De hjälpte mig med min alla-hjärtansdag-present till min käre sambo. Det blev ett fint paket med folköl och chips och ett presentkort på en sexuell tjänst. Killar, dom borde ju veta eller?

Imorgon är det fredag och rulljans:) Jag ska bjuda på lite skoj, fredagar är glada dagar!

Stay cool!
/C


Kommentarer
Postat av: Tess & Erki

Du e skööööööön asså.... behöver vi säga mer=P
pussssssssss sötis på alla hjärtans dag=)
love u!!!!

2008-02-14 @ 23:18:14
Postat av: Ms E

Din blogg gör verkligen så man får ett stort leende på läpparna hela dagen. Fortsätt gärna så i den goa stilen. Kram kram E

2008-02-15 @ 11:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0