tisdag 26/8

Den senaste veckan har varit intensiv vill jag lova. Det har varit mycket jobb, mycket privatliv och mycket upptåg.

På fredagen var jag i princip helt slut och sätter mig i bilen för att dra upp till Trollhättan och Amigo Ink. Väl där var det då dags för ett efterlängtat implantat. Toro & Miquel fick äran att utföra detta ingrepp på mitt bröst och det var en aning smärtsamt kan jag ärligt medge. Inte så farligt att utföra, men det värker fortfarande efter fyra dagar... men vad gör man? Det kostar ju att ligga på topp;)

Lördag kväll och vi förfestar hos Jörgen och drar vidare till hurricanes-fest! Gösta petter vilket ös... längesen jag fick mig en sån karatefylla. Skönt att höra att det var många som var i liknande situation^^ Jag var minsann fullständigt utslagen hela söndagen, beställde hemkörning från pizzerian och vägrade kliva upp ur sängen.
Fram emot eftermiddagen kom ett sms från Jörgen, det löd såhär:

"Shit! Jag tror jag hånglade med lapplisan!!!"

HAHAHA. Och gissa vem som kikade in i studion idag och frågade om Jörgen ville ha lite puss!

Lapplisan lovade heligt att vi aldrig mer ska få böter också, så nåt bra måste Jörgen gjort;)
Ni som fölljt min blogg vet ju hur jag har haft det med P-böter så jag är nöjd.
Nu har jag fyra stycken P-människor på min sida - och då har jag inte ens bjudit dem på godis ännu!
Jag fortsätter min kamp om att få P-vakterna allierade med mig! :)

Själv fick jag ett mail av en brutta som tyckte vi haft så kul på festen, men faktum är att jag inte ens minns att vi träffats...
Nu blir det inga sådana alkoholkonsumtioner på ett bra tag - hua.

Imorgon får vi finbesök från Spanien, killarna som utförde mitt senaste implantat. De utför mest extrema kroppsmodifieringar så hör dig om du har intresse för något sådant.

Hepp, Stockholm är på ingång! De ska bli kul att träffa många gamla bransch-rävar.

Kram C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0