Onsdag i augusti

Kul dag på jobbet precis i vanlig ordning.
Det dummaste som hände var att jag råkade säga fel till en kund.

"Får du några som helst problem under läkningen så kika gärna in till mig så har jag alltid nåt knep i bak-fittan"

Oj, så dumt och typiskt mig.
Annars var det en del intima idag, har verkligen blivit mycket inom den delen. Inte mig emot då det är den med minst bekymmer och snabb läkning (ja, de vanligaste iaf).
Sen att alla ser så glada och stolta ut efter de är klara ger en glädje tillbaka.
Minsann inte samma miner som förr, när man skulle in med kateterslangen på sjukan... hua

Hörde rykten om att Jörgen städade idag... kanske han flyttade runt några växter o så. Pyssel-jörgen, han behövde sin semester han.

Lilltess hjälpte mig lite med mitt hår - som jag så ångestfyllt färgat alldeles svart!
Nu blir det avfärgning och därefter se var man hamnar... skulle gissa på nånstans i de oranga trakterna... så går det när man har lite svårt att kontrollera sina knäppa impulser:P

Kram C
Orkar ni verkligen läsa mina mest menlösa inlägg? Ser att ni är ganska många här, villket gör att jag fortsätter släppa på min fantastiska vardag:) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Upptäckte din blogg häromdan och nu har jag varit in här typ dagligen. :) så roligt att läsa om vad du har för dig där på studion.. tänkte höra med dig om du vet om nån bra kvinnlig piercare i Göteborg? jag är sugen på en pierca klitoriskappan, men det känns inte helt bekvämt att gå till killarna på Barbarella och fixa det, fast jag vet att dom är grymt duktiga.. visst, löjligt kanske, och jag är egentligen inte blyg.. pierca bröstvårtorna hos killar var helt okej.. men ja.. skulle kännas bättre med en kvinnlig piercare för en intim. Har du några tips?



Ha det fint!

2008-08-07 @ 22:14:55
URL: http://blogg.passagen.se/nolimetangere
Postat av: Erik

Du får inte göra någonting med ditt hår förrens jag haft tid att komma in och se dig svarthårig. :)

2008-08-07 @ 23:04:14
Postat av: Cia

Johanna:

kul att du har hittat hit!:)

Killarna på Barbarella är att rekommendera såklart, men vill du ha en tjej så är du givetvis varmt välkommen till Borås.

Jag känner dessvärre ingen kvinnlig i Gbg men hört att det finns en på Tribe...Kolla upp det annars:)



Ha det guld och lycka till!

/Cia





Erik: Det räcker att googla på häxa;)

2008-08-08 @ 09:53:09
URL: http://www.pistolerotattoo.com
Postat av: Johanna

Tack för ditt svar :) okej, nä jag har inte hört talas om en enda tjej i gbg.. får kolla upp det där med Tribe.. men jag vet inte om jag vill gå dit, kompisar har fått jättedåligt bemötande där ibland.. har själv varit med vissa av gångerna och några där är rätt arroganta.. synd!! Men killar på Barbarella är ju toppen, Finn satte en på mig förra veckan. :D



Annars får jag kanske ta en liten bussresa till Borås. :D

2008-08-08 @ 20:22:20
URL: http://blogg.passagen.se/nolimetangere

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0