Kommande vecka på studion!

Ola www.kaptenkero.se gästtatuerar hos oss denna veckan.
Idag fick han en avbokning så jag kom med ett lysande förslag att köra lite på mig - vilket resulterade i en ny fin tatuering till mig. Givetvis fick han själv bestämma motivet:) Bra start på veckan! (Bild kommer)

Det finns fortfarande lite tider kvar i Juli hos gästande Brian för dem som vill skaffa en liten sommartatuering!

Jörgen körde färdigt Erikas egendesignade tatuering på Julia och den blev en riktig bubblegumstattoo:) (bild kommer)

Alltså: Tha bitches got some ink ffs;)

Det verkar bli en kul vecka med många dermal anchors på listan - det gillar jag.

OCH! Veckan avslutas med 1-års jubileum på lördag på studion. Det betyder party.
Ett år har gått så fort sen vi lämnade Torggatan och flyttade in på St. Brogatan. Det har varit ett bra år och Jörgen och jag funkar så bra ihop, blir väl så när man har samma grundvärderingar - men är ack så olika:) Bra kompott helt enkelt.

Erika hoppas fortfarande lösa situationen som blivande lärling och jobbar hårt mot målen. Personligen hoppas jag verkligen att allt går i lås.
Hon har personligheten och envisheten men framför allt konstnärsådran. Kan också bero på att hon är en riktigt goo vän förstås!

Jörgen han trivs med oss tjejer, han försöker grabba till det med bärs o fotboll ibland, men det är i kvinnosällskap han verkar trivas bäst trots allt;) hehe

Imorgon bär det av till Göteborg och makeup-skolan - hoppas man inte skrämmer ihjäl dem bara.
Onsdag blir det Ullevi med Sverige - Malta.

Ja, det är minsann sommar - då det händer så mycket mer än vintertid! Hur kan man inte älska Svensk Sommar?!

Vi hörs eller ses!
Kram C

Kommentarer
Postat av: Anonym

yo cia:D

Finns de tider kvar i juli? vad tar brian i timpris?:D//MR SEB

2009-06-10 @ 10:26:15
URL: http://bonicraiser.blogg.se/
Postat av: Cia

Tja Mr Seb!

Det finns tider kvar o hans timpris ligger på 1000:- som vanligt... kika in om du vill boka nåt:)

Kram Cia

2009-06-10 @ 22:26:59
URL: http://pistolerotattoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0