Back to work:)

Skönt att allt är som vanligt igen... semester hit o dit blir liksom lite rörigt. Jag gillar ju mitt jobb och har svårt att vara borta mer än några dagar.
Det har varit full rulle på studion - precis som jag gillar det. Kissa, äta och röka blir inte så viktigt^^ Lilltess har varit med och hjälpt mig idag, så det var bra ruljans:) Tack sötis!
Jörgen körde långpass på Mr Seb och hans vapendragare Chrille var med ett tag. Tyckte minsann de såg lite förvånade ut när en somalisk familj med durkor kom in i mitt piercingrum hihi...  de gjorde tandsmycken dårå om nån undrade:)

En snubbe kommer in och vill göra en piercing rakt genom den heligaste - alla som kan piercing vet att en ampallang är inget man gör helt impulsivt, utan att ha gett det en tanke innan, eller tagit reda på fakta. Jag informerade honom och det slutade med en frenum istället:P
 
Idag har jag piercat varje kvart i princip och träffat många härliga människor:)
Vissa lär man inte glömma:

Efter jobbet och sonens fotbollsträning åker vi och handlar på COOP.  Jag står där och plockar potatisar när någon tjej tjoar till och jag vänder mig om. Där skuttar en tjej fram och flashar brösten!  Mitt inne bland grönsakerna på COOP och folk. Jag bara gapar  av förvåning - innan jag inser att det var en av dagens kunder som piercat bröstvårtan haha!
Hennes kille kommer efter (även han gjorde en bröstvårta idag) och vi bryter ut i skratt och jag ger henne en kram. Hennes kommentar var att hon inte fått visa den för någon ännu, så hon var tvungen att provocera sin kille lite. 
Min sambo kommer fram och undrar vad som står på:P Han hoppades väl att få en skymt han med kan jag tro;) Killar ja.

Det blir alltid dyrt när man är på COOP, så vi fick lite ångest och köpte pizza att trösta med...

Puss!
Cia

Kommentarer
Postat av: Mr sebb

HAHAHA

Man kanske får åka till coop lite oftare kanske;)hahaha

2009-08-10 @ 10:05:30
URL: http://bonicraiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0