Kära läsare...

Jag har bloggat uselt. Sorry.

Men ey, Erika, vår klädmodell nedan och goda vän, har blivit utslussad i träsket i teve-programmet Robinson 2009!
Eftersom vi inget fått veta om nåt (sekretess-tjosan) så såg vi idag i tidningen att de är framme i Filippinerna. Herreguu! Med henne i teven kommer det bli vänskapliga sammankomster varje lördag då vi ska sitta och skratta som idioter åt vår ,milt sagt, tokiga vän och sjöfarare! Äntligen ett bra program, jag lovar:D
Innan hon for så passade jag på (i fall att) och skicka med lite smarta smycken och en tatuering ovan foten. Med kärlek från Pistolero var budskapet^^  
Så nu jag har gjort min första (kanske enda) Tattoo och jag var jä*ligt stolt kan jag lova! 
Bild kommer här imorgon. Annars kan ni spana in den på tv4 på lördagarna senare;) höhöhö

Julen har varit lugn på hemmaplan, säkert gått upp ett par kilo som vanligt....studion däremot har varit fullbokad vareviga dag och mer därtill!
Jag blir så ledsen av att inte kunna ge alla den tid och uppmärksamhet jag vanligtvis gör, men det har fått vara ganska snabba ryck och jag hoppas folk o fä ändå fått den hjälp de velat ha:) Jag har iaf gjort mitt bästa och snälla Lilltess kom in ett par dagar och hjälpte mig. Tack gullet.
Nu blir det nog lugnare iaf, när stöket är över. So come and see me!

Jörgen är så glad han, han har nämligen hittat nåt musikprogram man kan köpa för billig peng så nu slipper vi byta skiva - för alltid! Sicken finess, han skrockar fortfarande minsann;)

Vi har möblerat om lite igen och införskaffat oss en glasdisk så behändig:) Jag är tyvärr ingen pyssel-tant men nu tvingas jag dekorera med smycken i disken och skåpen och det brukar sluta med att jag blir yr och illamående när saker ramlar omkull osv... tänkte att jag skriver det här så kanske nån goo jäkel kommer till undsättning - inga namn nämnda;)

Jag har även gjort mitt första dyk 2009 - givetvis 1:a januari - nörd som jag är. Det var en grad i havet och -5 i luften:P Mohahaha I'm a man...wo-man!

Puss o kram o god fortsättning!
Glöm inte hejja på tok-erki i Robinson!!!!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Och! för att på nått sätt styra upp mej från att bara vara nån tomte som inte gör eller orsakar nått annat än finurliga musikprogram och står i bakgrunden flinandes åt Cias vältande av allehanda saker ;) Kan jag meddela att trycket på tatueringstider e hysteriskt, inga öppningar förens i maj! Det eminenta bandet The Mary Major (som jag inte bara spelar bas i utan också sponsras av Pistolero) har rott hem ett skivkontrakt :) Och skivan beräknas vara ute i mars!

+ att jag har köpt en svinbra kamera! så!

2009-01-08 @ 23:54:51
Postat av: Cia

Jörgen:

Vad fint det känns att du fått sagt ett å annat! Ja, Jörgen du jobbar fokuserat och konstant men du sitter ju där borta i hörnet och jag hör knappt vad ni säger - även om jag försöker ha öronen på skaft med tanke på att merparten av dina kunder är godingar!

2009-01-09 @ 21:34:35
URL: http://pistolerotattoo.com
Postat av: Tess

Härligt att du tog tag i din blogg och bloggade in 2009=) ett år som vi sent kommer att glömma då vår galna vän gett sig iväg till träsk och svält. Men läste idag att tjejerna hade fångat en varan, vem tror du det va;). hahaha

jag kände mig inte alls träffad då det gällde att pyssla och grejja... jag tar med mig ida och kommer ner en dag=).

Nu ser jag mest framemot imorron - en heldag med dig - det händer ju inte så ofta direkt!!!

Love u /// Tess

Glenn - du är jätteduktig och snäll =)

2009-01-09 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0