Hoppla pållen!

I torsdags var damen in på studion - henne jag väntat på. Jag vet inte hur Jörgen lyckats hålla ett samtal med henne i 30 min för vårt tog bara 5.
Respektera reglerna och välkommen tillbaka i framtiden! Ibland måste man avbryta folk som har labila tendenser som måste hållas i schack. Mötet var inte särskilt intressant tyvärr.

Fredag var det så dags för tattoo-mässa i Stockholm! Jag o Lilltess festade som två fjortisar hela helgen. Ibland är det skönt att regregera tillbaka till tonårstiden. Då det sista man har tillgängligt i huvudet är barn, hundar, företag, ansvar och kontroll.
Lite som att hoppa från tian på alidebergsbadet - fast det vågar jag väl inte längre...

Som två brottslingar blev vi placerade i en cell på långholmen. Känslan var märklig och våra vänner tyckte vi borde blivit inlåsta där. Vi smet iaf ur fängelset och drog på mässa. Alkoholen flödade och den ena knasiga incidenten efter den andra uppenbarade sig - liksom alltid när man är ute i farten:P

Vi hängde med ett lass med norrlänningar och det kändes mellan varven som man var en del av filmen "jägarna". Med skräckblandad förtjusning visste man inte när någon skulle dra fram en bössa eller styckkniv! Min enda tanke då var: bara man inte är nästa filippinska!

Den roligaste bilden var nog när Lilltess hängde med mässans längsta man - jag skrattade så jag nästan dog! Ja, Lilltess såg ut som en minimänniska brevid honom och jag måste bara lägga ut en bild på skrattet;) Om den lilla ger mig fotot?


En annan kul situation var när vandrarhemspersonalen (dvs en riktigt fjollig man) skulle be alla rejäla tatuerare och annat löst folk att lämna spriten på rummet o inte sitta och dricka den på hans terass. Vilken syn!
Där sitter liksom råbarkade män med sina whiskeyflaskor o häver och så kommer en karl med pipig röst och övergestikulerande armar och kastar ut folk! Jag beundrar hans mod:D


Det gick att överleva även årets mässa. Möjligen med nöd och näppe och lite svarta hål i rymden;)
Men hjärnan är tappad så om du skulle stöta på den så hör av dig till mig! Jag saknar den.

Puss o kram och massa kärlek till alla nära o kära som står ut med mig!
Jag lovar mental bättring:)



Väldigt lång o väldigt kort!!!

På en båt!!!



På mässan!!!



Såå vi längtat efter pizzan!!!



Ture turist vilse i storstan, vi hittade ju faktiskt till mässan tack vare denna karta:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska fundera starkt om jag vågar ge ut fotot... kul på min längds bekostnad får du tebax för... =)

Love you!!

2009-08-31 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0