Hallå goo vänner

Tänkte det var dags å skriva lite igen.  Jag vet att jag inte skrivit så mkt, men som sagt, jag hatar skriva bara för att man borde.
Vi har mycket att göra på studion och det är hur kul som helst, det gör att jag kan lägga alla inkomster på att ta in nya grejjer. Smycken och kläder på ingång! Vi måste möblera om snart.

Jag har slutat prata så perverst när jag beskriver hur man töjer sina hål.
Innan var det: Massa glidish, gärna varm dusch, sakta pressa, lite i taget, stanna när det känns obekvämt - ska inte göra för ont.
Nu säger jag: Ta en varm dusch och ta det varsamt med tex helosan!
Improvement.

Jag har också märkt hur patriotiska folk är när det kommer till piercing och tatuering. Antingen älskar man sin studio eller så sätter man inte sin fot där, verkar det som.
När man jobbar som man gör blir det ju väldigt personliga möten såklart. Men att folk vill ha sina samtal på den nivån att de vill kasta skit på alla andra är lite trist. Varför kan man inte bara säga: Jag kommer till dig för jag tycker du är bra.
Istället för att dra historier om hur dåliga alla andra är - det blir så genomsyrat av negativ energi då. Jag vill aldrig prata skit om någon, jag kan tycka saker är fel som andra gör, men det är ok.
Tänk på det, gott folk - att aldrig få igång en konversation med någon genom att klanka ner på någon som inte ens är närvarande. Det samtalet blir genomsyrat av bajs, så är det.

Ey.
Vi (mattias www.h2o.se) Crille (www.sambo.nu) och Jörgen var på Magnus Betnér igår kväll.
Han är rolig, jag gillar lite provokationer. Jörgen somnade mitt under showen. Han har visst åkt på sömnsjukan. Enda rådet jag kan ge hans kunder är att prata med honom när han gaddar så han inte somnar;) hehe.
Det rullar på med hans band och han verkar sköta sig bra. Vill ni gå på spelning frampå så kolla  www.themarymajor.com

Jag ska iväg och jobba nu.
Puss o kram!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0