måndag 13/10

Hösten är här på riktigt och värmeljusen är på plats. Idag var första dagen det aldrig blev riktigt ljust ute. Mystider på ingång:)

Idag har vi möblerat om i studion rejält och är nu redo för klädleverans!
Vi kommer ta in kläder, smycken och annat kul från http://www.bronk.se/  http://www.vasuma.se/ http://www.barbarella.se/ och mer är på g. Självklart kommer även t-shirt med Pistolerotryck att finnas för dem som gillar visa vart det blå skåpet ska stå;)
Vi saknar kläder med attityd i Borås och hoppas Boråsarna är redo att rocka till sig lite.

Inom några veckor hoppas vi vara igång. Check it out!


En spelning ni inte får missa kommer upp nu på fredag!
The Mary Major live at The Headbangers Club, Göteborg.
Vi är ett glatt gäng som åker:)

På lördag har vi planerat party, har inte varit ut med kompisgäng på evigheter!
Snälla, berätta vart man ska gå ut i Borås? Bishop gillar jag, men vill testa nåt annat.

Rösta på din favorit med en liten motivering!!!

Harrys (ungt?)
* Grand (gammalt?)
* Swing (ungt?)
* Trägårn (stängt på lö?)
* X&Y (ingen aning?)
* Sands (Sista chansen?)
* Vimmel (förfestställe?)
* Bishop (mys o god öl?)

... Vi får se när jag kryper ur sängen på söndag då...om jag gör det över huvudtaget:P


Fortsättning följer....

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Tess

Brasseriet då??? blandad ålder och stil på det där placet, ibland bra musik t o m =)

jag röstar på krogrunda, brasseriet, bishop och avslutning på grand...

2008-10-15 @ 14:58:19
Postat av: Emelie

Rösta är svårt finns inga direkta guldkorni Borås.

Jag skulle nog säga;

Harrys (Väldigt blandat, antingen läskiga gamlingar som ska taffsapå en eller så blir man erbjuden konstiga piller. Annars brukar det vara rätt kul, men rätt folk såklart.)



Grand (....dansband och schlager, inte så spontana människor mest för gamla damer i för tajta kläder och mycket smink)



Swing (ungt? svar ja, mycket slagsmål och många som precis fyllt 18)



Trägårn (trädgårn öppet fredagar & lördagar. Aldrig varit med om en stängd lördag iaf. Blandat folk. Blandad musik olika dagar i månaden osv. trevligt men inget megaös.)



X&Y (ingen aning?)



Sands (Sista chansen?)



Vimmel (dyrt och lite småstelt tycker jag nog)



Bishop (loveli dock inte så mycket röj i ren supaanda)



fast detta är ju bara mina åsikter. ^^

2008-10-15 @ 22:38:40
Postat av: Cia

----> Tess:

Vad menar du med bra musik, babe?

Schlager möjligen^^ (huamejnet, säger jag.)



Brasseriet har jag varit på nyligen och tyckte det var äldre... kanske de som går på grand sen, "gamla damer i för tajta kläder och mycket smink"! HIHI.





---->Emelie:

Bra jobbat! Thanx:)

2008-10-16 @ 07:33:39
URL: http://pistolerotattoo.com
Postat av: Tess

jaja, jag gillar schlager och live band i verbala toner och melodier hahaha

jag håller mig till grand och tajta kläder och smink =) för det är det gamla tanter tydligen gillar och jag tillhör tydligen den kategorin ;) men jag är ju faktiskt lite äldre nu för tiden också...

kan säga såhär:

Swing - never!!!

trädgå´rn - never!!!

x&y - never!!!

sands - never!!!

vimmel - njae...

harrys - nääää...

bishop - ok

brasseriet - ok

grand - jepp =)

2008-10-16 @ 08:14:53
Postat av: Trädgår'n

Träggan är inte stängd lördagar. Aldrig varit.

2008-12-11 @ 10:42:02
URL: http://www.clubepsilon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0