Tisdag 6/5 -08

Sorry. Jag har inte varit särskilt flitig på bloggen ett tag nu. Givetvis vet de som läst precis varför. Vi har flyttat!
Nu är vi igång igen. Det är lite stökigt men vi jobbar på det.
Första veckan i Juni sker de stora förändingarna och det är då Pistolero blir... - just Pistolero. Då är kontraktet vårt. Tack gode Gud.

Jag har haft en berg- och dalbana tid. Ena stunden har magen kittlat av iver och energi och andra stunden har jag mest haft magknip och oro över att börja om från början och allt vad det innebär.
Veckan i Egypten gjorde dock susen och jag kom hem som en ny människa - och med ny ålder. Som Dyk-Mattias (www.h2o-diving.se) skulle säga: Du är bara tjugoelva ju. Tack för hjälpen med flytten också, Mattias!

Jörgen och jag har gått i flera dagar och flyttat runt saker nu....ska vi hålla på såhär i en månad kommer vi båda bli skogstokiga! Jag talar nog för oss båda när jag säger att det borde bli Juni snart:P

Jag ska berätta lite hur vi har det just nu.
Vi delar, som sagt, lokalen med frisörskan som haft salong där innan. Man kan nog säga att vi inte riktigt talar samma språk.
Idag tror jag hon fick en smärre chock när hon förstod vad intimpiercing är för något. Tänk er någon som svalt ett ägg typ.
Den minen hade minsann varit värd en å annan krona!
Om jag varit riktigt krass hade jag berättat en hel drös med lustigheter om kulturkrockar här men jag förmår mig inte rida på andra (haha det där lät ju som vanligt när jag pratar på).

Min tokigt duktiga frisör var in på studion förra veckan och utförde lite smärre mirakler igen. Detta kommer innebära att han faktiskt har en plats hos oss att boka upp sig på, ett par tillfällen i månaden. Men allt startar ju i Juni så^^

OK, jag har problem. Jag VILL verkligen gå i klackar och se sådär tjejig ut men det är fanimej omöjligt! Tog på mig ett par fräcka (och dyra) sandaler med ganska stadig klack igår. Tänkte att jag testar dem hemma på gården innan jag far iväg till jobbet. Så tog jag mina hundar och gav mig ut på äventyr.
BAD MISTAKE.
Mina hundar borde vara lydigare och inte dra i kopplen ,eller, jag borde inte ge mig på såna här dumheter vid min ålder? Jag höll iaf på att bryta det mesta och ingen broms har man med klackar heller, märkte jag.
Alla som tänker fixa till sexappealen i sommar: Öva på ett gömställe och utan hundar som drar;)
Jag kommer gå i mina converse även denna sommar ja.
Eller: gratis piercing till den som kan få mig att lyckas gå i klackar!

Jag skriver mer imorgon, kom just på att jag glömt ett par saker som jag aldrig skulle erkänna att jag faktiskt glömt!!!

Kram på!
/Cia

Kommentarer
Postat av: liza

"Idag tror jag hon fick en smärre chock när hon förstod vad intimpiercing är för något" HAHAHA :D ni verkar ha kul därborta!

2008-05-07 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0