Onsdag 7/5 -08

Dagen börjar med nytt rekord. En hårförlängning som överstigit 8 månader och fortfarande såg kanon ut! Ganska häftigt då en hårförlängning bör hålla ca 3 månader.
Vi tog ur den och satte i en ny idag. 
Vi var överens om att hon var en ganska dålig kund, trots allt. Jag menar, kanske kommer hon tillbaka nästa år då:P

Sedan hade jag några dropin och lite bokat. Perfekt tempo idag. Jag avslutade dagen med ett riktigt trevligt par som kom och gjorde varsin intimpiercing. De har varit hos mig flera gånger genom åren och det är alltid kul när man får chans och tjöta lite skit dessutom.
BTW, bosniska frisörskan smet hem tidigare så hon missade genital-snacket ^^ hihi.
Men vi hade i alla fall ett litet samtal idag, jag och frisörskan... om tatueringar och piercingar.
Jag förstår att det är en helt ny värld för henne och jag skojade lite med henne: att det ska bli kul att se hur hon ser ut, efter att ha jobbat med oss en månad! Hon hade nog INTE  skrattat förra veckan men nu så:)

Jörgen jobbade med en överarm från Jönköping första delen av dagen och med en liten egyptisk skalbagge (?) på slutet. Han har trevliga kunder han med - förutom att de är lite mer sammanbitna och slutar prata mitt i en mening och sånt där. Jag förstår inte varför... *ironisk*

Hemsidan har fått nytt utseende och jag och Jörgen ser minsann lite äldre ut vi med... jag blir förvirrad, min hjärna slutade i alla fall åldras runt sisådär 20+. Fråga vem som helst som känner mig. Jag kanske borde lämna Jörgen utanför här, men han ligger nog minsann nånstans i närheten han med (men så är han kille också).

Folk har klagat på mitt cappucinopulver, jag ska snart införskaffa en kaffebryggare, jag lovar;) Eller så kan man ju veva runt sitt pulver själv om det inte duger med Cia-vev. Det roliga är alla som kommit och tagit en kopp och hållt god min fast det varit klumpar i:P Man kan ju inte vara bra på allt, eller hur? Hehe.

Det roligaste måste nog ändå vara alla förvirringar på gatan utanför. Man ser folk genom fönstren passera gång på gång och till slut står de i dörren som om inget alls. Vi har inte fått upp våra skyltar nämligen.
Förvirringen är total och får vi inte upp de förbenade skyltarna snart måste vi bannimej rigga upp en kamera!
Fram å tillbaka, fram å tillbaka: "Det ska ligga här nånstans, jag ger mig fan inte!"  HAHA.

Njut av sommarvärmen och drick mkt så ni inte svimmar när ni moddar er;)

Kram C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0