Korrektur.

Jag har valt att ändra lite på bloggen pga folks missuppfattningar... min tanke med bloggen var att dela med mig av min vardag på studion och att få folk att le ibland. Givetvis är historierna subjektiva eftersom jag är en person och beskriver då hur jag upplever det. Vissa fall har jag t o m förfinat. Jag trodde att kan man skratta tillsammans, kan man också låta andra skratta med. Det kallar jag att bjuda på sig själv...
Lätt åtgärdat, nu vet jag vart ribban ligger och lägger allt annat bakom mig!:)

Att det öht kom upp beror nog på flytten och att folk tror det ska bli krig oss emellan - men i ett krig är alla förlorare så det slipper jag helst!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0