hej hopp!

Fredagen startade med ett besök från BT (www.bt.se) De skulle få ihop ett reportage om tatueringar o piercingar. Skoj skoj! Kanske kommer det i tidningen imorgon söndag.

Jörgen körde ett porträtt på sångaren i ManWar och de tog lite bilder på det osv.

Sedan hade vi en del att göra både jag och jörgen. Han hann med tre kunder på en dag (!!!) tror jag minsann. Jag fick göra några piercingar och ett dermal anchor mellan ögonen på en kund som jag piercat mycket:) Det tycker jag är kul. Fint blev det.

Vi ska fixa ett akvarium till studion och i det ska vi ha en hummer som ska heta "Snuskhummern" och lite pirajor mm.
Helgprojekt. Det är hemtrevligt med lite husdjur, jag borde veta det då jag har en tendens att dela min lägenhet med diverse märkilga varelser (i dubbel bemärkelse).
Just nu är det ganska lugnt på hemmafronten, men det fanns ett tillfälle då vi byggde in en massa hemlösa djur i våra möbler t o m. Vi har haft mycket djur kan jag lova. Några gick inte att leva med. Tex mina flygande australienska pungekorrar - de luktade piss hur mycket man än städade... och Mr leguan på 1,5 meter, han och hunden gick aldrig ihop (jäkla liv) och vi fick söka nytt hem. Men för övrigt har det gått bra:)

Backe gästar stan och dök in i studion framåt stängningsdax. Lilltess var också på plats och vi fyra drog ut och tog en pizza på Alléterassen. Sedan blev det gapskratt åt Adam Sandler på bion.

Ha en riktigt trevlig helg!

Jag syns på västkusten i den snyggaste torrdräkten från 90-talet!!! Går inte att missa vettu;)
Ikväll lutar det åt att leva rövare i Borås minsann!

Kram Cia


Kommentarer
Postat av: alexandra

Låter roligt å trevligt med akvariet =)

2008-06-30 @ 15:17:06
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0