tis 12/8

Arma hår! Jag påbörjade en långsökt resa tillbaka till blont efter mitt turbulenta beslut att färga håret SVART.
Allt har nu kulminerat i en salig blandning av brunt, vinrött och orange!
Inte så tokigt som det låter trots allt - jag kör på det ett tag nu:)

De senaste dagarna har bestått av piercings här och där, allt har varit som det ska med andra ord.
Idag startade Jörgen påt igen efter sin semester. Han har ju inte jobbat på nästan två veckor så nog borde det rycka lite i konstnärsfingrarna. Han började dock dagen med att slarva bort ett motiv haha! (Vilket inte händer i vanliga fall)

Nu känns det som sommaren är slut och det är slut med att dricka bärs och röka cigg. Jag har iofs inte rökt så mkt att jag fallit dit - men det bara är något med sol, öl och cigg! Det hör samman. Tur vi inte har så mycket sommar i detta landet ändå^^.

Så i och med detta, att frosseriet är över, tänkte då jag/vi starta upp ett nytt och sundare liv, vilket ledde till att jag och min fanbärare Lilltess hamnade i squash-hallen. (Måste tillägga att Lilltess var hos läkaren idag för att hon snarkar - läkaren antydde att hon borde gå ner i vikt och dessutom hade hon tydligen plattfot.)
Så, squash blir det. Vi hade hur kul som helst och slog oss fördärvade. 
Hårda väggar, många skrapsår och en smärre knäskada senare dryper vi av svett och känner oss verkligen duktiga.
Detta lovar vi att göra tre dagar i veckan! Dra på trissor:D Upp till bevis, eller hur?! (Ja, jag skriver det bannimej i bloggen)

Jag längtar verkligen till Inkbash, ska bli hur kul som helst att komma iväg på nåt! www.stockholminkbash.com hoppas man får möjlighet att dekorera kroppen lite med...

Nu ska jag vila min gamla och söndriga kropp och med spänning se fram emot uppstignadet ur sängen imorgon bitti;)

Kram uti cyber!
/C


Kommentarer
Postat av: Rockdoll

Åh, jag har med lovat mig själv att bli duktig nu efter sommaren. Så jag har tränat på gym inte bara en utan TVÅ gånger denna veckan. TVÅ gånger! Vi får väl se hur länge det håller i sig :P

2008-08-15 @ 13:35:24
URL: http://rockdoll.webblogg.se/
Postat av: Cia

Jag tror på dig! (mer än på mig i vart fall...)

Kram C

2008-08-20 @ 22:26:49
URL: http://www.pistolerotattoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0