tisdag 8:e april

Okej, jag skrev ett inlägg igår men valde att inte publicera det pga omständigheterna just nu. Man kan säga att läget är ganska infekterat (ett ord jag använder ibland jao...).

Jörgen och jag kommer jobba hos en dam på salong Sherry under maj månad. Denna dam får hyran betald av oss men vägrar flytta på sig och sina grejer, så vi kommer jobba ganska provisoriskt med skärmväggar emellan. Vad gör man inte för husefriden liksom?
En hysterisk dam ska vi väl klara en månad... gode Gud!?

Tack Mardo ( http://www.tattoo-meltdown.com/) för att du erbjuder lite gästspel i Trollhättan så jag kan få några dagars ro:)


I fredags kollade och hejjade jag på www.themarymajor.com på Sticky Fingers i Gbg. Det var bra ös och det ryckte i kroppen även om jag var nykter och städad:) Kul!
Senare samma kväll gjorde jag Borås (inte lika nykter då) med Lilltess!
(Vi hade visst tillbringat natten med att jaga mina flygande pungekorrar som vi råkat släppa ut i mitt vardagsrum...i deras bur låg en högtalare på morgonen?)

På studion jobbas det på i vanlig ordning och hade det inte varit för alla goa kunder hade det kanske inte funkat så bra som det gör trots allt. Man ligger i startgroparna för något nytt och själv sover jag inte längre om nätterna:)
Låt tiden rinna iväg så det blir Juni och rejäl invigningsfest!
Då ska jag slappna av och rocka järnet!!!
Sedan ser jag fram emot en glad och frisk sommar med lite gästartister som förgyller studiolivet lite extra!

I nya studion kommer vi även att kunna erbjuda en konstnär när det gäller spännande frisyrer och en duktig nagelskulptör för dem som kan tänkas vara intresserade av detta! Kom förbi och kolla läget sen!

Dagens citat:

"Ett hysteriskt liv måste kulminera i en hysterisk final innan man kan påbörja det lugna och normala"

WORD, säger jag. Tack Jörgen.

Peace, love and understanding... jag saknar min hippietid^^

/C


Kommentarer
Postat av: Rockdoll

Haha, låter skoj med damen :P Men dte kommer säkert bli bra.
Själv tog jag hål i naveln igår! Så nu måste det väl snart vara sommar antar jag.

2008-04-09 @ 02:11:17
URL: http://rockdoll.webblogg.se
Postat av: Erik

Tack för att du kom förbi Cia. Jag såg dig dock inte, men det var ju fullt med folk.
kram

2008-04-10 @ 10:46:05
URL: http://www.themarymajor.com
Postat av: liza

haha jag antar att jag (eftersom jag fick tid den 29e) dyker upp mitt i den hysteriska finalen då. ska bli spännande! :)

2008-04-10 @ 20:18:37
Postat av: Cia

Erik: Ni rockade!:)

Liza: Haha jaha du! Den som lever ska se;)

2008-04-11 @ 08:22:39
URL: http://pistolerotattoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0