Den hysteriska finalen inom synhåll^^

Det har säkert hänt lite sen sist men jag kan berätta om det som ligger kvar i huvudet iaf:)

Det går ganska bra på studion, man får låta bli att prata om vad som ligger i framtiden och ställa sig över gnabb och irritationer som lätt kan spåra iväg. Det är en konst att inte påverkas av människor.
Negativitet är så mycket starkare än positivitet!
Jag har heller inte sprudlat av lycka och tillfredsställese den sista tiden - det har varit jobbigt. Vi har nog kämpat alla tre för att behålla lugnet några gånger. Man kan nog likna det vid skilsmässa! Hah.

En tjej kom förbi med en trasig dreadlock. Jag gör inte dreads längre - men tjejen hade endast en som skulle fixas till lite. Tog mig max 5 minuter och jag kom inte på vad jag skulle ta betalt för det lilla fjantiga.
Så hon erbjöd mig en kram och den tog jag:D
Härliga människor!

Jag har fått glädjen att göra ett par mikro implantat (dermal anchors) på en tålig tjej. Jag önskar verkligen folk fick upp ögonen mer för dessa små - de är roliga att utföra! Har utfört dem sen ett år men ändå undrar många vad det är för något fortfarande - men det berättar jag så gärna.

I måndags var jag och Jörgen ute och svängde med släpkärra. Vi var bl a på Ikea och införskaffade det vi behöver för att kunna underhålla maj månads kunder. Det blir lite provisoriskt denna månad, men första veckan i Juni sker förändringarna:) Sen inviger vi med världens fest!

Fy faen (sry) vad skönt det ska bli med en veckas semester nu!
Jag packar ihop min familj och dykprylar och drar till röda havet igen:D
Ska låta min hjärna fly alla huvvebryn här hemma.
Mitt huvud tar en veckas semester och kommer förhoppningsvis hem i välbehållet skick med massa ny kraft och kreativitet!

Sköt om er tills vi ses igen på ny adress!

Over and out.
/Cia

Kommentarer
Postat av: Madde

hej cia! var och piercade naveln hos dig för ett tag sen, och passade på att fråga om tandsmycken. jag glömde dock fråga om pris, vad kostar det?
sen undrar jag också om ni erbjuder någon form av blekning som man kan göra innan tandsmycket sätts dit, och i så fall, vad kostar det?
Tack på förhand! Kram Madde

2008-04-23 @ 22:37:57
URL: http://madelajjn.blogg.se
Postat av: Cia

Hejsan!
Swarowskikristaller kostar 200;- och jag utfor inte tandblekning, men rengor tanden innan jag satter fast smycket. MVH Cia

2008-04-25 @ 11:50:31
URL: http://www.pistolerotattoo.com
Postat av: elin algotsson

Hejsan!
Jag skulle vilja pierca naveln, hur mycket kostar det hos er?
Ingår det läkesmycke då?
Jag är 16 år och har förälder som hänger med mig.
Hur är det med tider och så?
Ska man komma dit och boka eller kan man ringa?
Hur lång tid tar det innan man får bada och sådant efter man piercat naveln?
Mycket frågor :P.
Mvh Elin

2008-04-29 @ 18:07:19
URL: http://elinalgotsson.blogg.se
Postat av: Cia

Hej!
Jag svarade just i gästboken på hemsidan:P
Tjingeling!

2008-04-29 @ 22:00:53
URL: http://www.pistolerotattoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0