Back on track.

Nuså. Har pumpat upp energierna med massa sol i en vecka nu:D

Idag var det helt enkelt skitkul att jobba igen! (Även en som älskar sitt jobb behöver en break).

Jag gör nu endast en enda dag till snubblandes över trånga utrymmen och folk som inte får plats att slå sig ner ens en liten stund för att hämta andan (inte för att det är jag som får dem att tappa den - eller ptjaa, inte på det sättet det låter iaf hehe...).
Jag gillar när folk vill stanna och byta ett par ord, men i nuläget känner nog de flesta sig i vägen... Det ska det bli ändring på!

Jag gjorde en del kul saker idag. Gick nog igenom hela registret nästan:P 
Å  tänka sig: jag hade bara glada kunder! Fy f*n vad man har råkat hamna på rätt plats i livet.
Bara föreställ dig att folk ler åt dig och säger snälla saker som "tack" för att man sticker nålar i dem!? Ibland får man en kram (tack   L)
Dessutom betalar de för det så mina barn kan äta sig mätta varje dag (och själv äter jag ju alltid för mycket tyvärr^^).

Vi kommer ha smygöppet redan på fredag på nya stället.
Vi kommer "bo in" oss lite och låta dörren stå på glänt för dem som vill ramla förbi på lite godis eller kaffe. Vi har inte bokat något, men jag kommer säkert ta någon dropin för att känna på känslan lite... känslan av att jobba på mitt nya jobb liksom...  känns lite stort faktiskt:)

Fortsättningsvis når ni oss alltid på hemsidan eller på 0700- 308429.

Kram i vårsolen!
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0